陳淑蘭
陳淑蘭

上海尋得好味粵菜

發佈時間: 2019/07/18

上海尋得好味粵菜

我今次喺上海,竟然畀我食到好好味嘅粵菜。餐廳名「喜悅8號」,食得喜悅,發囉!你可能質疑,食得喜悅,同發有乜關係?用最便宜價錢食米芝連二星餐廳食物,你仲唔發?

廣東菜要食燒味。先嚟斬嚿大叉燒,放入囗,又厚又軟又冧又入味,原來是用豬肩膀上只有兩條的梅肉做。用料嚴謹,遲咗必定賣晒。唔緊要,食唔到叉燒,食選用新鮮五花腩做的燒肉,肥肉切走,用最好部分來整,薯片咁脆嘅皮,涼咗放入口,依然咬到脆卜卜,咁神奇?原來個皮酥脆的秘訣是分兩次烤。第一次用大火烤25分鐘,將皮烤到焦,刮去焦皮;第二次以小火烤,將油逼出來,皮才會酥脆,非常有心有力。

跟着出場的燒鵝,除了皮脆肉嫩,兼且不油膩外,還有兩種食法。第一是好似食片皮鴨咁,將脆鵝皮放在荷葉餅上,拼埋蔥段、鮮菠蘿切條及醬枓,捲埋放入口。第二種食法,是將鵝片放在蝦片上,再加些秘製芝麻醬,啲鵝味混埋醬味滲落蝦片,咔擦一聲,百般滋味在口裏。一啖又一啖,一塊接一塊,停唔到手同口,點算?前菜都未食完,咁食法已經飽,好彩跟住上咗個用東南亞醬汁整嘅起骨豬手,媽呀!有甜酸,無苦辣,仲帶唔同層次嘅東南亞風味,夏天食,勁開胃,死未?

跟着上嘅係蝦餃。晚飯上蝦餃?有無搞錯?原來內地興晚上吃點心。每粒蝦餃包入兩種爽口的越南虎蝦和新鮮活蝦,透視在通透的皮下,我又受不住誘惑了。剩係前菜都講咗500字,仲有主菜同甜品,每一味都食得出係用心製作。

最值得讚嘅係老闆們,不以盈利為唯一目的,這份真誠果真令人食得喜悅!同「米」唔同命,通常香港業主得知商家獲得米芝蓮後,都會大幅加租,之前香港數家平民食肆亦因此被加租、被逼遷同結業,而上海這一間卻好好彩,完全沒有上述的問題。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭