【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【被斥賤男】張致恒公布娶粉絲生埋仔 正印April疑不知情「忽然世界末日」

發佈時間: 2019/07/26

組合Boyz成員張致恒(Steven)昨日突然在社交平台報喜,他上載跟一名女子的恩愛合照,並寫上:「感恩,我們將踏入人生另一階段,謝謝妳!」隨後他回應傳媒查詢時,他直認已經榮升爸爸,並已為兒子天寶舉辦百日宴,希望得到大家的祝福,而他亦會稍後正式跟女友結婚並補辦婚禮。Steven透過經理人公司邵氏兄弟發表聲明,他說:「一直都好想同大家分享三個喜訊。但未婚妻十分體諒及愛錫我,一直不想影響我嚟緊的工作安排及想低調處理。不過今次,請原諒我的衝動。嚟緊,我將會盡我人生最大嘅努力,做一個好男人、好老公同埋——好爸爸!#我們仨」

{{hket:inline-image name="66200485_2323524727902049_5830353421220884295_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

張致恒正式公開未婚妻正是粉絲雯雯。(圖片:張致恒IG )

{{hket:inline-image name="c543f18f-9ac9-42bb-9bb7-c87ab8e26dd6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Steven透過公司發表聲明宣布做爸爸。(圖片:邵氏兄弟)

Steven昨日晚上再上載一家三口的合照,並留言說:「以往自己年少輕狂,但好感激未婚妻雯雯,事事包容,更為我添了一個非常健康可愛嘅寶寶。踏入人生另一階段,今後我會更努力工作,賺多D錢,盡力比最好嘅教育小朋友!」消息一出,不少圈中人都紛紛留言送上恭喜,當中包括好友容祖兒、蔡卓妍、張彥博、林盛斌、徐榮、鍾舒漫、方力申、鄭希怡、在幾百個留言之中,突然發現Steven原本公開的女友梁皓恩(April)都有份留言,她說:「我呢?你會唔會覺得你有嘢要同我講,你想逃避到幾時,一個電話都唔面對?你所有衫褲鞋襪同所有嘢都仲係我度,你嗰啲愛我嘅message呢?先幾日仲有喎?你仲爭我好多錢,right?你唔打畀我嘅話,醫院見。」

{{hket:inline-image name="65741109_346793839563749_3721088573586084209_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Steven再上載一家三口在百日宴的照片,囝囝名叫「天寶」。(圖片:張致恒IG )

{{hket:inline-image name="f46d522c-04d7-43f8-8bb6-d77cb77c517d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

幸福背後,惹來April激動留言。(圖片:張致恒IG)

不少網友都留言勸April不要做傻事,到底是否Steven一腳踏兩腳,而April又是否蒙在鼓裏,慘「被出軌」後又「被分手」呢?而其中一位網民留言自爆自己是第四者,更揚言同時有第五者、第六者存在:「受害者不是你一個,依家我仲有兩個女仔等你。」「你想讓全世界知道你是個好人,但我們都讓身邊人知道我們是白癡。」她揚言「周一見」,未知是否想公開她跟Steven之間的關係。

{{hket:inline-image name="b3651045-ba45-421c-9526-573624a072a9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

April為事件大受打擊,一度揚言:「怕過唔到今晚」。(圖片:梁皓恩IG)

事件不停發酵,直至昨晚April再在社交平台留言,她上載一張極似Steven背影的照片,並寫上:「May i know what’s going on?!!!!點解忽然世界末日?!!!!!!!!! #我怕過唔到今晚 #被偷走的那五年」似乎因為突然「被分手」一事而未能釋懷,她的留言寫上「我怕過唔到今晚」,不少網友都留言勸她要保重,不要做傻事,而April接受傳媒訪問時直認所有事情是不知情,直至睇到他在社交平台公布消息才知道,她揚言點計數都計到Steven背住她偷食,自己暫時未能接受事實。

事後,網友反應由恭喜變成一面倒狂留言鬧爆Steven係「賤男」,部分網友留言如:
「香港第一渣男」
「賤男收得咁密,令所有人連正印係乜水都唔清唔楚,你有無良心?你好意思收人數百個恭喜?你等畀天收啦!」
「張致恒,作為一心一意跟咗你15年嘅fans嚟講,我覺得我絕對有資格發表呢番偉論:以前好多負面新聞講你嘅不是,我哋大家都會話你未大個仔啫,畀啲時間佢啦。但如果當喺有女朋友嘅情況下,你依家可以搞第2個而有咗而結婚嘅話,呢啲係咪真係負責任嘅行為?」