【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【忽然收歛】黃心穎永不翻身死敵留一「口」 工藤佑采消失一年去咗邊?

發佈時間: 2019/07/31

舊年嘅落選港姐工藤佑采差不多消失於幕前一年,日前佢着校服扮學生現身為Viu TV拍攝節目《晚吹-女學生吹水班》。工藤佑采分享自己「消失」期間做OL,幫朋友做生意,依家係自由身,但對幕前工作仍有興趣:「傾緊簽經理人,拍劇和電影都有興趣,唱歌跳舞就差少少,唱歌時就跳唔到舞,跳舞時唱歌有啲甩。」問到TVB有否聯絡她時,工藤顯得避忌:「唔方便講,呢個話題最好唔好講,佢哋未必喜歡我講。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6103785.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲ (東星娛樂)

被封黑面港姐嘅工藤佑采舊年選舉之後被2012年度港姐亞軍黃心穎公開批評:

談到今屆落選佳麗工藤佑采於IG為港姐監製何小慧批評她態度不好平反,心穎聞言謂:「咁呢件事我覺得佢唔啱,選美過程一定係辛苦,當年我選係隔兩日就做唔同嘢,人哋做到,佢做唔到係自己問題,仲以為黑面係佢跳舞態度,如果係做人態度就唔抵爭。(覺唔覺得落選仲要做布景板好慘?)唔覺得,當年我哋係最後十強先可以喺決賽出現,但今屆係20個都可以已經好好,辛苦咗咁多個月,梗係想喺台上展現自己,留個好好嘅回憶,所以應該跳好佢,咁樣就徹底對佢失望。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR4508816.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲ (東星娛樂)

之後二人就開始隔空罵戰。

{{hket:inline-image name="bkn-20180902190808285-0902_00862_001_02b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲ 工藤佑采當日打一大段文字反擊黃心穎話「徹底對工藤佑采失望」。(工藤佑采IG)

{{hket:inline-image name="YcxCwhior9gvh50sfoD8WE0AVFIkqWKgpOEtTaThLU0.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲ 黃心穎與許志安早前爆出偷食事件。(黃心穎IG)

早前發生「安心偷食」事件後,工藤佑采更在IG出post直指:「時間就是會證明一切、甚麼乖乖女、道德高地,都是假的。」隨即獲不少網民附和及激讚她的預言準確。

{{hket:inline-image name="bkn-20190417000039485-0417_00862_001_02b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲「安心偷食」爆煲後佢都不忘執雞。(工藤佑采IG)

對網民讚她是先知,讚她睇黃心穎好準?工藤佑采今次受訪就冇再踩多一腳:「我成日睇錯,有時準,有時錯,可能有時我覺得佢壞,但又幾好。至於問到「安心事件」係咪佢意料中事?她仲突然變得慎言:「好難回應,唔評論佢個人行為,同我無關,唔係佢直接話我。」至於認知對方本性是否這樣?她表示冇向呢方面諗。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6106829.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲(東星娛樂)