【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Sammi 唱《紅綠燈》爆喊 鄭融既驚且喜

發佈時間: 2019/08/05

鄭融早前獲鄭秀文(Sammi)邀請做演唱會嘉賓,Sammi更揀了鄭融的首本名曲《紅綠燈》獻唱,期間一度感觸得喊起來,不過鄭融見到Sammi喊,反而很開心。

鄭融昨日去天水圍出席商場活動,她表示小時候放暑假,父母會為她安排多個課外活動,當中有夏令營、探訪長者等,但最辛苦是每朝七時起床去練習游泳,但又覺得放暑假其實好幸福,她說︰「爸爸對我嘅學業要求很嚴謹,會準備好多暑期作業畀我,所以過得很充實。」

談到早前她為Sammi的演唱會擔任嘉賓,更合唱《紅綠燈》。鄭融直言當時在台上看到Sammi的表現,既驚喜又愕然。她說︰「我覺得佢有一種釋懷,都戥佢開心,有人問點解我唔大叫︰『Sammi唔好喊呀!』其實我唔想騷擾同影響佢嘅情緒,我真係好開心佢將唔開心嘅過去都釋懷。」問她可有計劃在紅館開騷?鄭融表示努力中,一切順其自然。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:黃寶恩

美術:招潤洪