【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》Ma姐連環咀三男咩事嗌辛苦? 同鐵面陳發展機會係...

發佈時間: 2019/08/09

劇集《愛回家之開心速遞》近日有全新感情線發展,全世界人都知接龍人事部的Rebecca(沈可欣飾)是單戀保安部經理鐵面陳(王致狄飾),不過早前鐵面陳因意外觸電而暈倒,幸得Ma姐(何綺雲飾)路過發現,為他人工呼吸兼施心外壓急救,化險為夷。一向著重道德的鐵面陳為了補償佔了Ma姐的便宜,希望追求對方負上責任。Ma姐為了轉移鐵面陳的心意,不惜扮車禍讓Rebecca勇救鐵面陳,又借意扮跌倒而不小心咀到大龍生(羅樂林飾),再揚言少少身體接觸不會介意,希望鐵面陳會認為她不道德而放棄追求。不過今次的安排卻令Ma姐不小心咀到保安員王朝(莫家淦飾)。

{{hket:inline-image name="REC8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Ma姐在劇中未開始感情線,就將一吻獻給鐵面陳。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="LO2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Ma姐爆同大龍生的一吻最多次NG。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="LO3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

咀來咀去都唔係真感情,到底Ma姐情歸何處呀?(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

《愛回家》入面一向不太多咀嘴的親熱鏡頭,不過今次Ma姐短短兩集入面先後咀過鐵面陳、大龍生和王朝三位男演員,實在艷福不淺。飾演Ma姐的何綺雲接受《晴報》電話訪問,她表示:「係呀,連環咀晒三個,拍攝時真係好辛苦,辛苦到連咩係尷尬都唔記得,因為我救鐵面陳嗰場戲係後樓梯拍,熱到爆炸,佢就好舒服咁瞓喺度,我就要好多動作又急救咁。之後同王朝同大龍生又係,因為要夾好多次動作,我要扮跌好多次,所以其實NG好多,咀咗大龍生好多次,我仲開玩笑同導演講,係咪收咗大龍生好多錢。」

{{hket:inline-image name="68527073_10162058057320564_2007270832849551360_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

王朝唔小心咀咗Ma姐,搞到上司鐵面陳呷醋。(圖片:莫家淦Facebook)

{{hket:inline-image name="64943842_118224146110048_5974208626616356669_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

何綺雲直言拍攝這幾場咀嘴戲,絕對唔簡單。(圖片:何綺雲IG)

{{hket:inline-image name="57122358_285934472309057_6959353051493609597_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

何綺雲話Ma姐同Rebecca係好姊妹,唔會奪對方所愛。(圖片:何綺雲IG)

何綺雲笑言拍攝絕對不輕鬆,不過最重要是大家睇《愛回家》睇得開心。提到近日鐵面陳的熱烈追求,問到Ma姐會否跟好姊妹Rebecca爭?綺雲說:「嘩,鐵面陳係Rebecca架!唔好啦!好多觀眾可能會鬧死我!」