【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

接落堂次次遲到自閉兒失落 怪獸父母被導師勸反鬧「咁早落堂」

發佈時間: 2019/08/14

父母是小朋友的依靠,亦是安全感的來源。一名英文興趣班導師日前在網上抱怨,指有一對家長次次接患有自閉症的兒子落堂時總是遲到,每次小朋友都由期待變成失落。最過分的是,當好心勸該對家長要準時來接兒子落堂,對方竟然惡人先告狀,反怪責導師提早落堂,更聲稱「畀咗錢你哋唔係咁㗎」,著他「檢討吓」,令導師大感無奈。

父母次次遲到 自閉症學生感失落

該名導師向Facebook群組「生仔要考牌系列」投稿,指一名需要多加留意的自閉症學生,每次都是由嫲嫲送來上堂,落堂由父母接,「小朋友準時1點上堂2點落堂……每次父母都遲到接放學,每次小朋友都由開心變不開心」。

有見及此,事主遂趁一次學生由嫲嫲接放學時反映有關情況,而對方亦表示「會同佢父母講」。但其後,學生的父母來接落堂時仍舊遲到,「落堂了……小朋友又等父母,由充滿笑容變無笑容」,

爸爸:唔好意思呀,我想問下你哋係幾點落堂㗎?

事主:我哋準時兩點就會落堂

爸爸:我每次都好準時,揸車到商場出面條馬路㗎

(停喺馬路唔入嚟接放學?甚麼邏輯?小朋友唔會自己走出條馬路等㗎嘛?)

事主:係呀,但因為小朋友未見你哋嚟就好失落啦,所以都想你哋早一兩分鐘到,喺課室門口接小朋友

學生母親惡人先告狀:「搞到我畀奶奶鬧」

再過兩分鐘,學生母親便怒氣沖沖地衝進來,斥責事主向其家姑告狀,「搞到我畀奶奶鬧」,「但我每次都見小朋友好早就坐咗出嚟等,點解你哋咁早落堂嘅?」事主於是解釋,其實他們每次都準時落堂,有時更是會超時,「但我見幾次你哋都遲咗10分鐘接小朋友,小朋友好失落,所以想你哋早少少接小朋友啫。」

未料,該名母親竟辯稱自己「離遠就見到小朋友坐喺度等,嗰陣都未夠鐘落堂」,又指「畀咗錢你哋上堂都唔係咁」,更要事主「檢討吓」。對此,事主在文末指出,家長應顧及小朋友感受,

「其實各位家長,有邊位小朋友唔渴望一落堂就見到父母或親人?唔係畀咗錢,掉低小朋友喺度1個鐘上興趣班就可以咩都唔理。早兩分鐘到課室門口,而唔係早兩分鐘到商場門口唔會好為難,如果你係以小朋友嘅感受行先。」

網民:真係睇見都嘔血

此事引來網民熱議,不少人認為該對父母十分有問題,「有啲咁嘅父母真係命都短幾年」、「真係睇見都嘔血」、「究竟係你被奶奶鬧重要啲,定小朋友唔開心重要啲」、「如果家長成日遲到,小朋友有機會唔鍾意上堂,嚴重嘅會覺得唔受重視」」。