【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》做電燈膽阻Icy同舅父拍拖 其實Terry先係真愛?

發佈時間: 2019/08/16

《愛回家之開心速遞》昨晚一集講到Icy(岑杏賢飾)好想同KC(歐瑞偉飾)提升拍拖關係,於是安排二人世界的旅行,希望可以似普通小情人一樣甜蜜戀愛。可惜首次的泰國之旅,外甥Terry(李偉健飾)竟然因為想食芒果糯米飯而跟住去,仲聲稱自己怕鬼要跟舅父同瞓一間房,搞到Icy要獨守空房。後來到韓國工作,KC原來答應Icy會飛過去陪她玩幾日,沒想到Terry竟然帶舅父的護照去拍戲,印到全本都滿晒,又再一次令行程「泡湯」。

兩次行程都掃興到極,Icy難免對Terry產生恨意,後來餐廳為舅父KC同Icy送上日本旅遊套餐,Terry斷言不會再搞破壞,就算習慣舅父接載他去拍戲外景,他都嘗試自己找路,最終因迷路,幾乎被偷沉香木的非法入境者傷害,急電準備上機去日本的舅父,令其行程再一次取消。

{{hket:inline-image name="icy2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Icy一心諗住同KC去浪漫旅行。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="icy3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

點知Terry跟埋KC一齊去,成為不速之客。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="icy4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

韓國之旅,Terry又破壞咗KC個護照,搞到Icy勁無奈。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="icy8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

上機喇,今次無事喇卦?(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="icy9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

點知Terry入醫院,第三次旅行又泡湯。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

幸好KC都非常識趣,明白其實龍家上下都好想「殺死」Terry,但Icy都只係鬧對方,已經是非常體貼,所以他決定將Terry交畀他姐姐龍力蓮(林淑敏飾)和送水輝(許家傑飾)照顧,最後可以同Icy飛日本好好享受真正嘅二人世界。

{{hket:inline-image name="icy6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Icy終於爆發喇!狂鬧Terry太依賴舅父。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

一向被網民封為「無敵破壞王」的Terry今集連續三次破壞Icy同KC嘅浪漫旅行,實在是「破壞王」之終極,不少網友都大讚Icy算好忍得,不過有陰謀論的《愛回家》粉絲認為,Terry的一連串破壞行動,全因為他才是KC的真愛,所以設法想出計謀要拆散兩人。無錯,其實Terry同KC這對舅甥關係,早已被網友認為是劇中最受歡迎的「CP」之一,事關KC這個舅父對Terry相當包容,百般遷就,兩舅甥總是形影不離,而且兩人的「世紀之吻」至今仍然令觀眾印象非常深刻。戲裡戲外,兩人都合拍非常,2016年李偉健和歐瑞偉憑《愛回家之開心速遞》獲提名《萬千星輝頒獎典禮2016》的「最受歡迎劇集搭檔」,雖然沒有得獎,不過再一次奠定兩人角色的位置。

不過劇情之中,KC心入面只有Helen(姚瑩瑩飾),不過由於Helen已成過去式,KC決定同Icy發展。到底Terry幾時先唔再做「電燈膽」放過舅父?不如編劇們幫幫手,幫Terry搵返個人照顧佢啦!

{{hket:inline-image name="54511205_337987360183258_8246557872941675107_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

KC同Terry是公認的熒幕情侶。(圖片:李偉健IG)

{{hket:inline-image name="tumblr_oxl8i9SI7f1wapxtuo1_540.png"}}{{/hket:inline-image}}

呢個深情一吻,成為《愛回家》的經典之一。(圖片:《愛回家之開心速遞》電視截圖)

{{hket:inline-image name="60506071_2671770089516119_8363328870229602086_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

KC離開Helen之後,決定同Icy發展。(圖片:岑杏賢IG)

{{hket:inline-image name="59673229_306332520314915_8810087353194719114_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

三人行,係咪已經係鐵一般嘅事實?(圖片:李偉健IG)