【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「晴天雨天開學天 回到校園不見不傘」

發佈時間: 2019/08/21

各位同學仔,暑假眨吓眼就過,係咪好期待開學先?

大家係咪已經準備好新書包、新鞋仔同新水壺喇?咪住先,每年開學嗰排,都會無端端落雨,仲不時翻風!小朋友咁細粒,帶住直遮好麻煩,記得上年開學,Eunice漏咗把直遮喺巴士,落車又撞正落雨,新校服新書包統統濕晒,搞到勁唔開心!所以今年Eunice媽咪好醒目,一早準備ULA多功能摺傘,有納米級撥水功能,傘骨仲防颱風,而且夠晒輕便,放落書包都唔齖齰,仲送咗一把俾Eunice最好嘅同學仔Ian,一人一把孖公仔咁返學添呀!

ULA最強功能大拆解

免按開關設計︰ULA傘骨採用輕巧的鋁材及極具彈性的玻璃纖維(FRP),輕巧耐用,收納起來比傳統摺傘更纖巧穩固;加上防割手的無鐵片免按安全開關設計,能從不同角度直接打開及收納雨傘,過程安全方便,小朋友都唔怕夾親手指啦!

納米級撥水︰ULA雨傘使用納米級撥水塗層,並配合高密度布料,大大提升跣水能力,即使傘面沾上雨水,亦能迅速跣走,讓你收遮後能秒速揮乾,盡快收入雨傘袋中,全程不怕濕漉漉弄濕隨身物品。

高效防紫外線︰ULA雨傘布加入透明的防紫外線專用藥水,有效阻隔UVA及UVB等有害光線,並經日本檢測公證行證實能有效阻隔98%的有害紫外線,就算陽光再毒都唔怕小朋友曬親啦!

多功能手帶︰小朋友將摺傘左揈右揈,好容易就揈甩,不過每把ULA雨傘都配備多功能手帶設計,方便隨時掛在書包上,而且每條手帶都可以扣上附帶的布套ULA Ring上,一啪即扣合,咁就唔驚唔見啦!

(資訊)