【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

溫碧霞童年曾被母親賣掉 如今收養孤兒視如己出

發佈時間: 2019/08/21

溫碧霞(Irene)和家人抓住暑假的尾巴,特別趁開學前一家三口飛峇里旅行度假,在她的照片中見到兩公婆在美麗的夕陽下攬到實一實,非常恩愛,而囝囝亦笑得非常開心,Irene說:「因為仲有工作同要錄音,所以公司唔畀我放太長假期,大概玩一個星期就返香港,一家三口周圍去玩同埋食嘢,真係好開心。」她表示今次旅程日日游水、踩單車、打波同做瑜伽,運動量很大,所以不擔心會增磅。

{{hket:inline-image name="IMG_1446.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

Irene難得工作中有空檔,特別飛到峇里跟家人度假。(圖片:大會提供)

{{hket:inline-image name="IMG_1444.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

Irene同老公一向恩愛,去旅行都是孖公仔。(圖片:大會提供)

{{hket:inline-image name="IMG_1362.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

靚人靚景。(圖片:大會提供)

{{hket:inline-image name="IMG_1461.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

囝囝愈大愈高,曬得一身古銅色肌膚。(圖片:大會提供)

經常見到Irene一家三口甜蜜溫馨的外遊照,但其實幸福來得一點都不易,Irene曾經在節目《霎時感動》中透露自己童年時的身世,由於家境窮困,媽媽一度將她賣走,她說:「細細個時住調景嶺,我一家有8兄弟姊妹,我有4個哥哥3個家姐,我係最細一個。當時細個環境唔係咁好,就發生一次令我一生一世都唔會忘記嘅事。當時屋企金錢上面有困難,我大約4-5歲,媽媽帶我出街,去見一個叔叔,個叔叔我都認識,佢一直都好錫我,我就見媽咪收咗叔叔一筆錢,之後佢就叫我跟叔叔返屋企,佢話:『去叔叔屋企生活會過得好開心,令你生活得好好!』當時我好驚,不停攬實媽咪狂喊,後來叔叔就同媽咪講:『呢筆錢你攞返去!』後來媽媽就帶我返屋企。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6192113.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Irene經歷幾乎被媽媽賣掉的日子,令她發奮要努力工作為家人爭取更好的生活。(圖片:東星娛樂)

雖然曾經被媽媽意圖賣走,但Irene從來沒有埋怨和責怪任何人,她說:「我冇怪過媽咪,因為當時真係環境唔好,經歷呢件事後,反而好希望自己長大後可以做好啲,令自己家人可以有個好好嘅環境同生活得開心啲,所以好細個就好努力工作,細個雖然好窮,但好快樂。」Irene到15歲被星探發掘而入行,拍攝多部電影和電視劇,其中1992年的《火玫瑰》入面的「海潮」一角更是深入民心。Irene在2000年跟香港富商何祖光結婚,二人一直未有打算生小朋友,直至10年後,兩公婆在內地收養一名被遺棄在火車站的孤兒,更尋找醫生把他的皮膚病和咳嗽治好,為他改名作何國倫。Irene一直以來都將囝囝視如己出般看待,每次有假期都會陪囝囝去旅行出國,將最好的生活安排給他,絕對是最佳媽媽!

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6089814.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

老公非常愛錫Irene,一直支持她幕前的工作。(圖片:東星娛樂)

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6089696.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

老公早前帶同囝囝一齊欣賞Irene的演唱會。(圖片:東星娛樂)