陳淑蘭
陳淑蘭

渴望晴天

發佈時間: 2019/08/22

渴望晴天

我有一位正義嘅警察朋友,同佢雖然唔太熟,但知道佢由孤獨嘅童年,發奮從逆境中努力到有今天嘅成就,我敬重他。而他一直都以能夠為香港市民除暴安良感到自豪。

令他更驕傲的是,雖身兼母職,仔女都非常生性自律。他女兒不負所望,考大學試成績好好,仲攞埋卓越獎(Award of excellence),升大學之路應該是一片光明。就算我同佢個女素未謀面,亦非常替佢感到開心……

但係呢位年輕有為的少女,佢嘅光明前景,喺呢刻因為有位做警察嘅屋企人而有所阻礙……2019年嘅香港,竟然有咁嘅故事。

禍不及家人!點解喺大家去追求民主嘅呢刻,有呢啲迫害?究竟我而家身在何方?這是我成長地香港嗎?

在我痛心嘅呢刻,我想推介柳重言呢位歌手,佢係一位有才嘅創作人,其中王菲嘅《紅豆》都是出自佢手。我借這首由柳重言作曲、填詞、編曲及主唱的《渴望晴天》,憑歌寄意︰

「爭拗聲摧毀了家,值得嗎?/從前你我努力構建的天下/光輝的星宇下幾多讚美說話/多驕傲,記得嗎?看看今天這個家,痛心嗎?/難道對抗會讓你我好過嗎?/聽不爽的說話,商討變作對罵/來不及追趕時代的變化/同在獅子山下,香港是你與我的家!/化掉干戈平息風波/趁來得及,牽手再續神話!/無論陌路或同路也知道,和衷共濟才可風雨同渡/何不好好對話,修補彼此分岔/讓難關隨着諒解可轉化/同在獅子山下,香港是你,也是我的家!/化掉干戈平息風波/盼來得及,一起再續神話!/如何找到出路,和諧溫馨裏創造/夢想於和睦諒解中看到……」

看完歌詞,如你有興趣可以上網去聽他的演繹,相信會更有感受。香港是你,亦是我的家,渴望晴天快再來我們家。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭