【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

診所姑娘找錯錢憂醫生責罵 小朋友主動作證求情:唔好鬧佢

發佈時間: 2019/08/22

小朋友往往是最誠實的,大人有時也自愧不如。有診所護士日前不慎向一名男病人找多了100元,惟即時發覺出錯後,對方竟加以否認,並立即轉身快速離開。診所內一名見義勇為的小朋友目擊事發經過,便主動向醫生求情,希望不要怪責該姑娘,令眾人大為感動。

男病人否認多收款項兼快速離開

診所護士「珍寶豬」今日於其Facebook專頁「診所低能奇觀」發文分享,指其同事發現找多了100元給病人後,立即叫停「好快就轉身準備離開」的男病人,「先生,你嗰度係咪多咗張100蚊紙呀?」未料,對方聽罷竟「加快兩步」,頭也不回地回應:「冇呀。」

當時,一對坐近門口的母子望望該名男病人,眾人隨後目送了他離開。「點算呀?佢就咁走咗,我應該係找多咗錢畀佢㗎!」珍寶豬的同事其後再次數清楚,確認找多了100元給男病人,「佢肯定唔會還返畀我啦……」

小朋友向醫生求情:唔好鬧佢

此時,該對母子入房見醫生,出來後該名母親著兒子「唔好咁多事啦你,人哋啲嘢關你咩事啫」,

醫生行出嚟問同事:「頭先你找多咗錢畀人呀?」

同事:「......係呀,100蚊呀」

同事望住我,以為係我講畀醫生知,我擰頭表示都唔知點解醫生知。

醫生:「頭先睇嗰個細路喺度講,佢話佢自己係目擊證人,叫我唔好鬧你,係急急腳走嗰個叔叔有古怪。打得通佢電話嘅就同佢講,我哋有閉路電視啦。」

小朋友,多謝你呀,我同事以後找錢都會小心啲㗎啦~

網民大讚小朋友見義勇為

此事引來網民熱議,不少人大讚小朋友見義勇為,「小朋友真係好簡單……小朋友識是非黑白真係好重要,仲要敢言、助人」、「小朋友比大人誠實」、「小朋友做得好……嗰位先生……$100……就睇到咩人格」、「小朋友有良知又好憐憫的心,值得一讚」、「勇敢嘅小朋友,希望長大仍然有呢顆勇敢正義嘅心!」