【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

容祖兒 請纓為軒仔做代母

發佈時間: 2019/08/23

容祖兒《Pretty Crazy演唱會》前晚演出第16場,踏入倒數階段,「大會星級調音師」兼好友張敬軒終於登場,軒仔台上一番言論,搞到祖兒又喊又笑,祖兒為了報答對方每晚無條件照顧,承諾將來軒仔搵不到女朋友就做代母幫他生仔。

祖兒和軒仔交情匪淺,還說對軒仔的大恩大德沒齒難忘。軒仔又從袋中抽出一張卡,稱這是後台一班同事一齊簽名送給祖兒的小禮物,他說︰「大家知唔知,喺佢呢副瘦削身驅、咁大條裙嘅背後,佢身上幾多傷?無人睇到,我有幸可以睇到。」之後又取笑祖兒太瘦,他甚麼也看不到。

火龍果姐踩場

及後軒仔表示︰「大家留意下,佢剩係對腳範圍,每日貼膠布着高跟鞋演出,佢皮外傷、內傷……今日開騷前仲去針灸同睇骨科。我喺台底十幾晚,每晚都覺得容祖兒係值得所有最好嘅嘢喺佢身上發生。」他又爆祖兒凌晨完騷時喉嚨還插住六枝針,就是為了保證第二晚有一個最好狀態見大家。

祖兒感動流淚,軒仔送上擁抱慰問及支持。為了報答軒仔,祖兒說︰「如果你將來識唔到女朋友,需要一個人,我可以做代母,喺泰國捐精,哈哈!」軒仔欲拒好意,祖兒扮嬲,他立刻補鑊︰「你啲基因好好,我覺得珍惜呢世做朋友嘅緣份就夠㗎喇。」然後兩人合唱《櫻花樹下》,唱完觀眾不捨得讓軒仔離開,不停叫安歌。接着軒仔換上一件有火龍果圖案的紅白色外套,他說︰「大家知不知我嚟做咩,踩場呀!」火龍果姐上身的他更叫觀眾在櫈底找火龍果,抽到火龍果的觀眾相當興奮。

撰文︰Pauline

編輯︰黃卉彤

美術︰招潤洪