【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

以歌手身份上電視 余香凝唔識用耳機

發佈時間: 2019/08/23

余香凝前晚首度以歌手身份,亮相無綫節目《流行經典50年》,她更在節目中獨唱一曲。她笑言心情太緊張,連歌手耳機都不懂得使用,要向同場的馬浚偉請教。

余香凝、馬浚偉、呂良偉及陳松伶等前晚擔任表演嘉賓,她笑言本來只與馬浚偉(馬仔)合唱《只怕不再遇上》,後來對方提議她多唱一首,所以她選擇獨唱《如風》。她笑說︰「多謝馬仔提攜,搵我做佢演唱會嘉賓,令我受寵若驚。」

余香凝自言雖然曾出個人單曲,但因唱live經驗少,連歌手耳機也不懂得用︰「唔知戴晒全隻定戴一半好,要請教馬仔會安心啲,其實同佢合唱嗰陣係放鬆嘅,獨唱就比較緊張。」她又笑說︰「同事話我成日瞇埋眼同皺眉,我顧得唱歌,又未必顧到台風,遲啲我去睇容祖兒演唱會,會參考人哋嘅台風,頭先錄影我都幻想自己係個好勁嘅歌手。」

呂良偉考慮返港拍劇

同場的呂良偉已久未在熒幕前獻唱,他笑說︰「因為修哥(主持胡楓)叫到,佢係我好尊重嘅前輩。」問他會否考慮回港拍劇集?他表示︰「無綫無搵我呀,同埋我喺內地有好多工作,唔能夠抽身太耐。」

撰文︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰招潤洪