【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

羅蘭有印度血統後生索到爆 獨居多年 85歲仍單身竟然因為...

發佈時間: 2019/08/23

見到主題公園賣廣告,令人想起多年來扮龍婆的羅蘭。羅蘭親切和藹、無架子,深受網民尊敬:「後生時靠樣貌,愈老愈有氣質,好優雅」、「好靚呀,做英女皇好似」,不過羅蘭卻自言:「英女皇咁靚,我唔夠靚呀!」,鬼咁謙虛。其實年屆85歲的羅蘭明明咁靚,為何依然單身兼獨居?

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電視截圖)

混血兒由細靚到大 演奸角被鬧兼嚇怕男人

羅蘭(原名:盧燕英)嫲嫲是印度人,是擁有4分1印度血統的混血兒,年僅4歲已參演首部電影《好女十八嫁續集》入行。本來打算「以演供學」,但演員事業很順暢,中學畢業後羅蘭決定全職做演員。直至26歲,羅蘭得到黃卓漢賞識,認為她瞪大眼兇巴巴,很適合演反派演員。由於個個影星都會改藝名,流行用2個字,加上上海交際花很喜歡用同花有關的名,取蘭花的「蘭」字,所以就改藝名「羅蘭」,配合形象。

由於不時演奸角,壞女人形象深入民心,羅蘭當時行出街都不停被人指罵:「呢個死奸鬼,睇下今次又害邊個!」另外也令男人誤以為她性格差,羅蘭說:「我後生嗰陣有個朋友想將我介紹畀個男仔,點知佢話自己的錢不夠我入電油!」後來經歷過10多段感情,連談婚論嫁的地步都未試過,羅蘭沒所謂,反而享受單身,只要多朋友就不會寂寞:「唓,你點知個男人會照顧你?可能激到你紮紮跳,仲衰過自己一個。男人20幾歲鍾意20幾歲女仔,到咗80歲都係鍾意20幾歲嘅女仔……能否過快樂嘅獨身生活好視乎性格。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)

享受簡樸生活 寧願服務社會

粵語長片年代,羅蘭演出逾100多部電影,長期與陳寶珠、蕭芳芳等花旦合作。至1967年TVB啟播,羅蘭加入《歡樂今宵》演出,曾轉投麗的映聲、亞視,重返後拍過經典劇集《狂潮》、《家變》、《網中人》等,經常飾演母親。同時羅蘭繼續在影壇發展,多演神經質婦人角色。1993年在《七月十四》首次飾演能預知和聯絡鬼魂的龍婆,使羅蘭獲得2屆《香港電影金像獎》「最佳女配角」提名。1999年,羅蘭以65歲高齡接演電影《爆裂刑警》,終奪得《香港電影金像獎》影后殊榮,成為史上最年長的影后人馬。

雖然羅蘭入行81年,將畢生奉獻演藝界,卻很窮。她接受傳媒訪問時坦言工資不高,財運又很差;「幾乎買乜都輸!70年代股災我輸咗好多好多錢,我唔識股票,都係聽人講。到香港回歸前後,我放棄移民可以買樓,偏偏我冇買。」直到雷曼爆煲,羅蘭的歐洲基金、股票都受拖累跌價。現時她覺得錢夠用就行,旅行去到就足夠,寧願參與公益事務、出席慈善團體及教會活動,幫助有需要家庭及老人家。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(電影截圖)