【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

馬浚偉自認性格辜負好歌 「娛樂圈從來冇改變過我」

發佈時間: 2019/08/28

馬浚偉入行26年來,最令人深刻當然是他在無綫拍過的35部劇集及扮演的角色,好似《十月初五的月光》的司徒禮信、《洛神》的曹植、《金石良緣》的成日安、《守業者》的潘定揚等等,在電視圈一直站穩陣腳,成為不少電視迷心目中的偶像。不過其實馬仔是參加唱歌比賽入行,於1993年的「第3屆先鋒歌唱比賽」中獲得冠軍後成為歌手,同年加入華納唱片推出首張個人專輯《幸運就是遇到你》,可惜發展不算順利,後來才轉戰電視圈。

馬仔表示:「啱啱入行嗰陣,真係自覺唔適合做歌手或者入娛樂圈,唱片公司宣傳人員對我好好,但佢哋都覺得我好似好成熟但又好內向,性格唔適合。」他表示自己入行前做售貨員,學會面面俱圓,反而因為這樣而失去當藝人應有的獨特個性,他說:「潛意識入面我係好唔開心,依家都覺得自己當時係未Ready,我有同黃柏高講,辜負咗佢當年幫我揀咁多好歌,因為我唱開心歌都會唱到死人冧樓咁,次次都變悲情,(好著重技巧?)係,因為我係一個好講紀律嘅人,而且耳仔好靈敏,個音差1/8我都唔舒服,我唔想走音,我亦唔應該走音,梁月玲老師同戴思聰老師教我出嚟。」

相關新聞:馬浚偉走過抑鬱轉化助人動力 「死後總算貢獻過社會」

{{hket:inline-image name="043f9aba-50e1-4dc3-b2ac-c114f129c553.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》圖片)

馬仔直言是個性的關係,由入行開始都好自律,他說:「好多人話娛樂圈係大染缸,但我覺得到依家嚟講,娛樂圈都冇影響我、冇改變過我,我依家同26年、36年前嘅馬浚偉係一樣,可能我個性比較固執,好難先改到我。」或者是外表的關係,馬仔過往都是演正氣、乖乖仔的角色,他說:「好多角色都係好正氣,但其實我唔想,你問我悶唔悶?我真係會悶,所以依家自己做編劇、做創作人,可以挑戰好曳嘅角色,唔係再留喺以前個框架入面。」

今次馬仔繼續將自己夢想實現,決定在10月24至27日和11月1至3日在香港演藝學院香港賽馬會演藝劇院舉辦7場《馬浚偉Dream Big》個人演唱會,重拾當初入行的初衷,他表示:「去年已經開始開會籌備,成個演唱會概念都係我搞,我係兼任監製,我原本打算用《放學ICU》首歌嚟開場,你知唔知《放學ICU》陪伴幾多人成長?不過每次節目播出都冇打我個名上去,好多人唔知係我唱,仲以為係隻『蔥蔥』唱!」

相關新聞:馬浚偉出錢出力救弱勢捱到生疹 曾尋死歷六大低潮:細妹媽媽患癌

{{hket:inline-image name="gJ89tb.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:網上截圖)

馬仔至今快將48歲,近年逐步想將自己未圓的夢實現,至於會否希望找個伴侶陪佢終老呢?他說:「我已經有一套好明確嘅生活態度,身邊有幾位紅顏知己同我好夾、好有默契,大家相處得好開心,係咪一定要結婚同生仔先叫圓滿呢?呢一刻我唔認為,但我唔抗拒任何事發生。我係基督徒,我唔怕死,但我唔想,因爸爸好健康,我唔想佢難過。如果上天突然要我離開,我可以接受,最緊要快,唔好累到屋企人要照顧我就得喇!」

{{hket:inline-image name="ca2052fd-2fa6-4063-abc7-ea7ef1b03efd.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《晴報》圖片)

馬仔經歷過家人的離開、情緒病的困擾和事業的低潮,他從來沒有放棄過往前走的動力,他說:「大家經常高估困難,矮化自己能力,就會覺得困難好大,其實兩者要平衡,如果你有心去做一件事,你要先相信自己做得到,有三句說話我成日用:『Hope for the best,Prepare for the worst,and expect nothing !』(盼望最好結果,備戰最懷情況,不作任何期望)」

場地提供:i-club Hotel
髮型:Frankie Tang
化妝:李紫君@Yannie’s Makeup