【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【劉小慧直播】何婉盈為亡犬飛美國讀動物傳心 「大部分狗狗對死亡好豁達」

發佈時間: 2019/08/30

劉小慧昨晚開直播搞「那些年的約會」,邀請到好友何婉盈做嘉賓,兩人的關係除了曾經同為90年代歌手之外,原來是小學同學,相當有緣份。她們直言兩人在名校小學成長並不開心,因為太大壓力,成績不太好就被老師遺棄,反而齊齊升中學之後就變得愉快得多。小慧透露兩年前曾經為愛駒「駿王」向何婉盈求教動物傳心,可惜對方未有回覆電郵。原來何婉盈早年曾赴美學動物傳心,她表示:「2002年我養的金毛尋回犬唔喺度,唔開心,有朋友同我講想同狗狗傾偈,咁我就去美國了解吓,讀幾個月動物傳心課程。」

{{hket:inline-image name="ggg.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

{{hket:inline-image name="jjjj.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

相關新聞:【劉小慧直播】54歲黃寶欣離婚後獨力照顧仔女 送19歲女赴美讀書:好傷感

提到動物傳心的經驗,何婉盈表示:「我係有緣份先會有講兩句,而且因為我都係養狗,所做狗傳心比較多,大部分都係因為有啲狗狗就嚟唔得,希望透過溝通去解決大家心結。」小慧同樣是愛動物的人,家中有兩狗兩貓,她直言明白到小動物去到最後的階段時,主人好想知道應該留住動物條命,定讓牠安樂地離開,何婉盈續言:「曾經有一次同隻貓講,隻貓已經22歲,病痛又走極都走唔到,我話畀主人知,隻貓十幾歲前係由主人家姐養,佢好想同原本主人講再見,由於主人家姐長駐上海,所以打電話開聲同佢講再見,講完之後十分鐘,隻貓就離世。所以我通常接觸嘅都係垂死嘅情況,傾完好快就走。」

相關新聞:【人生交叉點】何婉盈後悔避孕唔足做單親媽媽 歷1.5次婚姻失敗囡囡快樂行先

{{hket:inline-image name="jjj.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

何婉盈做動物傳心已經有17年之久,她溫馨提示寵物主人應該多了解自己的狗狗或貓貓,特別是面對死亡和陪伴的角度,有些事項要注意。

1. 死亡想法

- 每隻寵物最後都好想返屋企先走,唔想在醫院或者其他地方離開,因為動物智商唔高,由細到大都係屋企長大,就希望留喺熟悉嘅地方。
- 大部分動物對死都好豁達,有時候唔走都係因為主人唔捨得,主人肯放手,佢哋一定會走,因為個臭皮囊去到最後已經好辛苦,貓狗唔同人,最多只可以吊鹽水,真係好慘。

2. 為貓咪添新成員

- 要視乎你隻貓歲數,如果已經係10幾歲老貓,就唔好打擾佢生活,老人家唔想被打擾,如果係兩隻貓相依為命,其中一隻走咗,佢都只會想平平靜靜,唔需要另一隻替代去陪佢
- 8歲以下貓咪就冇問題,如果真係要養多隻貓,就要提早開始同佢講,提早三個星期,每一日都同佢講,咁樣會好啲,否則新成員到,貓咪一定同你作對。