【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

盧海鵬爆賈思樂 下月兩蚊搭車

發佈時間: 2019/09/11

賈思樂(Louie)將於11月假文化中心舉行演唱會,昨日邀請了戚美珍(三嫂)及向海嵐等個唱嘉賓出席記招,經典趣劇《蝦仔爹哋》成員盧海鵬、羅蘭及林建明亦有撑場,眾人並推着蛋糕出場,預祝Louie於下月1日65歲生日。鵬哥笑謂︰「蝦家好健在,個個都好健康,估唔到佢(Louie)就嚟畀兩蚊車費先開騷。」Louie被大家的誠意感動到眼濕濕,他透露上次合作已是七年前的《蝦仔爹哋》舞台劇。

賈思樂又特別感激三嫂的多年支持,他表示︰「每次有難題,佢都喺我身邊支持,仲要唔係我老婆,都好支持同關心我。」三嫂指Louie安排她在演唱會上擔任「換衫歌手」,笑言︰「我話唱一首歌,佢話唔得,唔夠時間畀佢換衫,要我唱多幾首。」此外,苗僑偉與戚美珍日前到日本參加曾國祥與王敏奕的婚禮,三嫂續稱︰「好開心,場面好靚好溫馨。(志偉有無喊?)我當時坐佢後面,睇唔到,但我覺得佢肯定有偷偷咁喊。」