【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

躁男嫌病假少當場撕爛假紙 大鬧診所3日後結局大反轉

發佈時間: 2019/09/11

病人為爭論病假日數而大鬧診所?有診所護士指日前一名男病人不滿醫生所開的病假太少,竟憤而當眾撕爛剛獲發的病假紙;對方要求更改病假日數被拒後,竟威脅「見乜撕乜」、「撕爛成間診所」,但護士堅拒就範,終成功擊退對方。原以為事情告一段落,未料3日後男病人重臨診所,但「霸氣」全消,結局竟然峰迴路轉!

男病人「發爛渣」 將病假紙撕爛

診所護士「珍寶豬」在其Facebook專頁「診所低能奇觀」發文分享,指她當日不厭其煩地向該名男病人解釋「病假紙係由醫生寫嘅,你可以休息幾多日都係由醫生決定」,但對方竟當場「發爛渣」,將病假紙撕開兩邊。

「珍寶豬」見狀後向他指出,補領病假紙需繳付100元行政費,

「你撕爛咗嘅話,我哋醫生唔會就咁寫過張新嘅畀你㗎啦......如果你要醫生寫過張新嘅畀你,內容都會係同頭先你撕爛嘅一樣,醫生亦需要收返你100蚊行政費,我哋呢度有寫明如需補領係要收行政費。」

男病人威脅「見乜撕乜」 3日後「跪底」補錢拎假紙

然而,男病人未有理會她,更威脅要撕爛診所內張貼的告示,「你唔寫過張假紙畀我,我就見乜撕乜呀!我成間診所撕爛佢呀!」由於告示全部「過咗膠」,心中暗笑的「珍寶豬」於是回應「要撕嘅話就隨便啦」,又著對方盡快決定是否補領,「我哋就嚟收工」。

男病人最終拾起地上的病假紙「殘骸」,拋下一句「白痴!我就咁交返去!」便轉身離開。但事件並未就此完結,男病人3日後竟然再次來到診所,

「3日後,佢回來了。

『我想醫生補寫張病假紙畀我』

盛惠100蚊呀,多謝晒!」

網民嘲男病人行為可笑 丟架兼不自量力

此事引來網民熱議,不少人直言男病人的行為可笑,「先生,你係要假病紙吧!不是病假紙啊!」、「面係人地畀!架係自己丟」、「點解要再返去診所話畀人知自己衰左啫」、「做乜咁衰仔返轉頭畀錢買一張?」、「真係以為誰大誰惡誰正確?有晒規矩自己唔跟,又係自己攞架嚟丟!」

另有網民認為該名男病人太過衝動,「做人要有型,係需要付出一定代價。呢位人兄用$100買咗嗰幾分鐘...唔符合經濟效益...」、「好多人發難前,沒有衡量過形勢,四字詞係『不自量力』。」、「咁衝動做咩呢?最後蝕底嘅都係自己。」

 

撰文:李凱晴