【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

父母首期助上車 森美等供斷樓送畀子女

發佈時間: 2019/09/18

森美、柳俊江、林芊妤(Coffee)及BabyJohn(蔡瀚億),昨日到尖沙咀出席網上格價平台活動,森美自認是個精明消費者,以前買東西喜歡先行格價,但笑言現在找到贊助商更好。

森美拍過不少廣告,亦不乏配音等工作,問他是否給老婆更多家用?森美即說︰「老婆畀家用我先啱,成家人好似分飯票咁,連網上買嘢都要問准老婆,仲要問兩次。老婆就會問我係咪真係需要買?每次一問就買唔成。我依家索性叫助手去買,唔畀老婆知。」

提到置業問題,森美坦言現時是供樓階段,會儲錢留給一對子女,暫時不考慮買樓。森美說當年買樓獲父母提供首期,只要等供完層樓就會留給仔女。他說︰「我就完成今生嘅目標,細個住板間房,之後住公屋,依家住私人樓,已經好幸福快樂。」

Coffee心痛囝囝出疹

林芊妤透露11個月大的兒子日前發高燒,近日又出玫瑰疹,足足瘦了五磅,十分心痛。她表示:「好彩我仲餵緊人奶,因為佢無胃口食嘢,所以我日日畀佢『chur』到好似乾屍咁,不過人奶始終可以加強免疫力。」問她何時計劃工作?Coffee說︰「可能近排香港氣氛唔好,我都接少咗工作,但OK啦,多咗時間喺屋企,可以對住個仔。」

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏