陳淑蘭
陳淑蘭

寵物帶給你正能量

發佈時間: 2019/09/19

寵物帶給你正能量

喺呢幾個月要日日發放正能量,真係談何容易,幾滿嘅油都開始耗盡。之前教唱歌的老師,教我用丹田氣運音,我從來都摸不到哪裏是丹田,但現在每當我收到好多新聞片嘅短訊,我的粗口自然從丹田爆發到頭頂,音域之廣,連自己都嚇親。

不過,再係咁朝朝早未講早晨前先講粗口,我驚會有躁狂症,其實應該已經患病。因此我已減少睇新聞。如果有幾日不外出,就盡量唔睇社交媒體或接受短訊,避得一時得一時,避到一刻得一刻,但始終避唔到一世。所以要家中的天使們為我閉關治療,加持能量。我嘅天使們,就係四隻狗、三隻貓同一隻鸚鵡,幫我進行動物輔助療法(Animal-assisted therapy)。

人和動物有一種無形的聯繫。有研究顯示,動物能有效令人體分泌更多「快樂荷爾蒙」物質,包括有安多酚(Endorphin)、多巴胺(Dopamine),兩者均會給人愉快、興奮、放鬆等感覺。日本麻布大學的研究亦發現,人和狗在眼神和觸碰等互動中會分泌出催產素(Oxytocin),使雙方產生信賴感,並建立深厚感情,每當我同狗狗情深款款,佢或者我都會忍唔住錫錫對方,我就會心花怒放。

其實唔單止係同狗狗對望,你同你喜愛嘅人,又或者你用充滿愛嘅眼睛對住BB,佢回贈你燦爛嘅笑容,你即時都感到幸福滿瀉。你有幾耐無發放過呢啲眼光,同你喜愛嘅人交流呢?

如果無,唔緊要,你有圍繞着你的寵物,就可令你不寂寞,兼令你感覺良好並增加幸福感,非常有益。如果未養過動物,可以去試做動物義工。

寵物是人類最好的朋友,給你帶來快樂的同時,也能給你帶來健康,給你帶來樂觀積極的生活態度。如果你未有眼超超嘅人,畀個機會自己同動物眉目傳情啦!

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭