【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳浩康大半個月無見女友

發佈時間: 2019/09/23

吳浩康(Deep)昨日到大埔林村許願廣場出席活動,對於女友崔碧珈早前疑似抑鬱症復發,Deep透露女友的情緒已好了一點,也寄情工作,讓她有渠道發洩。Deep說︰「人有工作寄託好重要,可以透過工作發洩情緒。」不過由於兩人各有各忙,他們已有兩、三個星期沒見面,即使見面也只見數小時︰「之前佢(崔碧珈)喺香港,但我又忙宣傳新歌唔得閒,但佢唔會詐型,會支持大家工作,係我哋嘅協議。」安排旅行爭取時間見面?Deep坦言最快要明年初才可實行,他說︰「我都好想去旅行,但我上半年拍戲,依家要趕番做歌嘅進度,因為想開騷,要努力儲歌。」

工作以外,Deep最近愛上玩山地單車,但他直言不敢與女友一起踩︰「帶埋佢真係搞唔掂,驚佢人身安全,同埋我只係低B班,始終山路崎嶇,驚佢會有危險。」Deep又指女友閒時會跑步及參加馬拉松,他們會相約行山和跑山拍拖,他大讚女友說︰「佢運動OK㗎,亦唔會亂嗌辛苦,最怕啲人成日話攰。」