【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍戲劫珠寶店 古天樂扮悍匪佐敦駁火

發佈時間: 2019/09/25

古天樂、姜皓文、宣萱及顏卓靈主演的懸疑警匪片《犯罪現場》,其中一場在佐敦鬧市實景拍攝的「珠寶金行搶劫」幾可亂真,劇組耗資七位數字搭建珠寶店,連飾演大賊的古仔也表示械劫場面非常震撼。

新片《犯罪現場》於下月24日在港上映,戲中一幕重頭戲講述古天樂與同黨凌文龍、李璨琛及吳浩康等打劫珠寶店,飾演警察的姜皓文帶領同僚展開追捕。雖然古仔拍動作片經驗豐富,但他表示︰「好多時拍戲都係借廠景,好少警匪片真係鬧市取景。今次(在佐敦)租咗個舖位,以實景搭咗間珠寶店出嚟,嗰場戲好大陣仗,講劫匪喺珠寶店打劫,事後點樣離開,好多警察追捕,個感覺好真實,好震撼!」

由於要封街拍攝,動用多部警車,還有多場槍戰戲,古仔形容拍攝當晚引起少許恐慌,有途人以為是真打劫。姜皓文更爆料指珠寶店幾可亂真︰「有兩個遊客走去想買珠寶,我哋話係拍戲,佢哋都話『乜整到咁真!』,我咁大個仔第一次喺佐敦道開對頭車,仲要開槍!」說時黑仔仍然非常肉緊。

而飾演女警的顏卓靈初嘗開槍滋味,她說:「珠寶店入面開晒機關槍,有煙霧彈同爆玻璃,開頭我好驚,但爆完就發現好安全。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏