【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

預告個唱曬肌 阮兆祥︰夠掌聲我咪露

發佈時間: 2019/10/10

阮兆祥將於本月25日至27日假旺角麥花臣場館舉行演唱會,祥仔前晚先在灣仔舉行新碟試聽會,更自爆買了100隻唱片送給親朋好友。祥仔自言仍未達理想體重,希望減多四至五磅,問他是否已練成「朱古力腹肌」?他笑說︰「我從來無諗過露腹肌,如果到時你哋睇得開心,或者到時夠掌聲,咁我咪露囉。」他認為做藝人要主動將正能量及開心帶給觀眾,問他可擔心開騷時的交通情況?他說︰「擔心唔嚟,依家同製作團隊一齊諗,萬一到時局勢唔太穩定,或交通唔太理想,暫時都有少少諗法。」

提到日前馬蹄露在旺角與示威者發生衝突受傷,祥仔說︰「我覺得香港唔同咗,例如香港人對唔同性別、年齡、宗教信仰、性取向,大家都有尊重,但近排好似變得無咁理解,但我相信有智慧嘅自己可以解決到呢件事。」他相信有觀眾可能想逃離政治而看娛樂新聞,所以他現以工作為先,將開心情緒傳開去。

攝影︰林良明