【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇承認工作量減少

發佈時間: 2019/10/21

陳柏宇(Jason)昨午到奧海城出席微電影《左右.愛》首映禮,這是他首次演出有關器官捐贈的微電影。提到近日不少歌手更改個唱開場時間,甚至決定取消個唱,正忙於為下月兩場音樂會綵排的Jasion,坦言不太擔心,但直認工作量受影響。

陳柏宇昨日出席有份演出的微電影《左右.愛》首映禮,短片內容關於器官捐贈,他在片中飾演一名受惠者角色,問他在現實中可有登記器官捐贈?Jason表示︰「我喺加拿大同香港都有登記,太太都知道,無話商量唔商量,呢啲係個人意願。不過我都有講畀屋企人知,太太遲啲都會登記,但我未幫佢搞。」

湊女早睡早起

Jason將於下月初參與兩個音樂會,包括11月5日與方皓玟假會展開騷,而11月7日則與林二汶、林奕匡、葉巧琳、小塵埃和黃妍舉行《賞聽。給我愛過的廣東歌音樂會》,該音樂會已由原本8月延至下月初演出,惟社會運動持續,近日多位歌手如馬浚偉、蔡一傑及台灣歌手陳綺貞等的演出也受到影響,問Jason可會擔心開騷不成?他表示︰「群星音樂會主要唱80至90年代嘅經典歌,希望唔會延期啦,我都唔太擔心嘅,幾時唱其實分別唔大,都係聽公司安排。」

至於其他工作可有受到影響?Jason坦言近月的工作量明顯下降,他無奈表示︰「咩原因少咗嘢做就唔知,但做歌手係會有呢啲時候,都有旺季同淡季之分,錄音嗰陣就會比較忙啲。(開騷前會否無時間湊女?)冇問題,綵排都係幾個鐘,好少由朝練到晚,同埋呢排都早睡早起,今朝仲早過個女起身。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏

攝影︰林良明