【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

周五旺角照開騷 阮兆祥擔心交通: 見步行步

發佈時間: 2019/10/22

阮兆祥(祥仔)將於本周五起,於旺角麥花臣場館舉行一連三場《阮兆祥King of Dreams演唱會》。近日周末持續有示威活動,祥仔表示目前會如期開騷,他指場館位置即使沒港鐵,但有其他公共交通可達,故希望順利舉行。

阮兆祥昨日與羅凱鈴(Judas)在九龍灣綵排個唱,祥仔用上王祖藍送贈的金咪練歌。他說:「好多朋友支持,佢哋除咗買飛買碟,仲捐錢去福幼基金,到時現場有善款箱,觀眾睇騷之餘又可以做善事。」他表示要養聲,笑言開騷前要「封嘴」:「朋友好有心,又送人參又送滴雞精。不過老闆祖藍送咗支金咪畀我,我叫支咪做『藍藍』。」

提到因各區示威活動,令同期開騷的陳綺貞、蔡一傑取消個唱,問祥仔可會擔心?他坦言一定會擔心觀眾的交通及安全問題:「場館位置相對比較好少少,附近交通都好方便,就算坐唔到港鐵,都仲有巴士同小巴。無論如何祈禱保平安,我哋有plan B,但唔想用到,如果改時間、改期,可能好多朋友睇唔到,惟有見步行步。」他表示自己仍未知道到時的舞台設計如何,所以十分期待。

羅凱鈴趁機踏台板

至於獲祥仔邀請擔任表演嘉賓的Judas,笑言心情開始緊張,原來她下月14日將在同一場地開音樂會:「我可以藉今次機會踩下台板,踩熟個台,對自己調整心態有幫助。其實今次做嘉賓仲緊張過自己開騷,因為驚自己有咩差錯,會影響祥師兄。」

採訪、攝影︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏