陳淑蘭
陳淑蘭

充撑場面的台灣美食

發佈時間: 2019/10/24

充撑場面的台灣美食

樂天如我也受到最近香港紛擾時局一定的影響。

每天起來身頭就扯住痛,呼吸唔順,好多時都要唞大氣,手背、手㬹都出現紅疹,我知道我已經中招了。不過,不是抑鬱或者焦慮症,而是躁狂,所以我盡量每星期都離開香港。至少有言論自由,不似在香港,講了甚麼有人不鍾意聽的便會惹禍上身。

話說我前個禮拜約了幾位政見一樣的朋友飲下午茶,期間友人話服務員好似聽到我們談論的話題,而一直怒睥我們。唔係嘛?我已經好自律咁用細細聲嚟講,咁都唔得?係咪我哋多心呢?

結果我同朋友叫了一件栗子蛋糕share食,服務員用唔多客氣嘅表情放低件蛋糕,我同朋友大家互望,再睇住件蛋糕,唔敢食。後來我靈機一觸,用刀將蛋糕表面我最鍾意嘅忌廉撥走晒,我同朋友就用叉撩中間嘅粟子嚟食,真無奈。口沒遮攔的我,雖然非常想撑餐飲業,但為了安全起計,還是盡量約朋友返屋企聚會好些。

上星期我專程去台灣,買定一些儲備食物隨時招呼朋友。我鍾意去佢哋嘅南門市場入貨。例如蜜汁火腿,用封密的包裝可存放一年,只要蒸15分鐘,夾埋喺香港超市可買到的小饅頭一齊食,非常美味,完全可以充撑場面!

四神湯包亦是我必買煮食之寶。飲用時,只要買些煲湯排骨,同湯包內嘅材料煲一個鐘左右已經好出味,客人每次飲後都會添多一碗,兼問係乜嘢嚟。這是台灣非常溫和的中藥藥膳湯,內裏有蓮子、山藥、茯苓、芡實、薏仁。四神湯有健脾開胃、調肝固腎、祛濕清熱、補中益氣的功效。所以好味之餘,仲可補身,係咪不能不買呢?

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭