【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《牛下女高音》黃心穎對白夠晒諷刺「我點錯都一定唔會搞人老公」

發佈時間: 2019/10/28

劇集《牛下女高音》播放進入第3星期,起初不少觀眾揚言因有黃心穎而罷睇,不過劇中5位中佬的故事,成功挽回不少分數,收視平穩。劇情提到幾位中佬「陸同」(歐瑞偉飾)、「黑仔」(曾偉權飾)、「遊子」(鄭敬基飾)和「黃河」(蔣志光飾)獲「大爆」(吳岱融飾)安排而住在一起,他們的生活「麻甩」得來又非常搞笑。他們亦以「合唱團」名義重組演出,激發起中佬對夢想的追求。

可惜,黃心穎飾演的「雪兒」埋藏不少秘密,除了夾埋好友「阿Nam」(張振朗飾)扮兩公婆呃爺爺「白千巖」(鍾景輝飾)外,還因經濟拮据要努力搵錢,到大爆的酒吧兼職。身為叔叔輩的大爆知情甚多,但就做好人為她保守秘密,又容許她暫時不用交欠租,沒想到惹來大爆的太太「靜怡」懷疑他「出軌」搭上雪兒,於是不停暗查二人,又裝閉路電視監察。

相關新聞:《牛下女高音》黃心穎坐的士惹聯想「安心偷食」 82歲鍾景輝退休作三大貼地位

{{hket:inline-image name="01UA.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《牛下女高音》電視截圖)

{{hket:inline-image name="11DH.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《牛下女高音》電視截圖)

{{hket:inline-image name="11BBA.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《牛下女高音》電視截圖)

日前雪兒的對白已相當有意義,她說:「有好多嘢係返唔到轉頭,我好努力咁想向前行,我想做返自己,過返自己嘅生活。」好似正是「潛水」中的她的心聲。而在今晚的劇情預告中,雪兒更激動地向靜怡說:「我知我成日做錯嘢又做得唔好,但我點錯都一定唔會搞人老公!」此言一出,網友反應甚大。事關現實生活中,黃心穎正因搭上鄭秀文的老公許志安而「出事」,實在是非常諷刺。

{{hket:inline-image name="YUS_0787.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:TVB《牛下女高音》劇照)

網友的留言如下:

「黃小姐佢講呢句:唔會搞人老公,都幾諷刺啊,中晒!TVB擺明玩嘢, 仲要放喺預告!」
「我唔會搞人老公,竟然由黃小姐把口講出嚟,想笑死人咩。」
 「TVB真搞嘢,一矢中的,入晒,叫黃小姐顏面何全。」
「真是諷刺!話唔會搞人老公!口裡説不,行動話Yes。」

相關新聞:【安心偷食】黃心穎IG終於蒲頭 ! 道歉:「唔知道點樣面對馬明」

{{hket:inline-image name="20478687_493411010993680_4717545262782873600_n_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:黃心穎IG)

{{hket:inline-image name="68723390_2503350186391044_809388588385959936_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:黃心美Facebook)

黃心穎的大家姐黃心美近日亦經常被問及妹妹新劇出街的事,她在社交平台留言說:「老老實實,我冇追睇,如果咁啱嗰晚喺屋企睇到就睇,就係咁。亦唔好再問我覺得細妹做成點,我唔係一個好叻Acting嘅人,我冇資格去評論任何人嘅演技。我只覺得,作為一個Artist,拍咗嘅作品有得出街係開心事,至於反應如何,亦唔喺控制範圍之內,亦一定會有人鍾意有人唔鍾意,完!」她直言任何事都有很多聲音,不過對於沒養份的留言,她不會去看。

撰文:楊安莉