【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蕭正楠籌備生日之旅 黃翠如爆老公唔識用App

發佈時間: 2019/10/29

黃翠如、蘇志威及甄澤權等昨日到中環出席婚姻網站活動,日前剛度過38歲生日的翠如,除吃了很多餐生日飯外,又獲老公蕭正楠安排旅行慶祝。不過翠如搞笑大爆老公原來是「科技白癡」,完全不懂得使用手機程式安排行程。

黃翠如昨日穿上露肩裙出席活動,她自爆最近吃了很多餐生日飯,所以胖了不少。她笑說︰「我不停咁打邊爐,每次飯局都有C君,其實喺我未生日,佢已經買埋蛋糕上我屋企同我慶祝。」翠如透露老公蕭正楠正計劃跟她去旅行補祝生日,相當有心︰「平時去旅行都係我負責行程,但呢排我要開劇,所以今次由佢負責資料搜集。但係原來佢咩app都唔識用,我喺屋企教佢下載租酒店、機票app,佢連call的士嘅app都唔識用。」

另外,提到唐詩詠與舊愛洪永城雙雙出席翠如的生日會,翠如解釋他們仍是好友,對於網民召喚他們復合,翠如即說︰「唔會啦!佢哋兩個係好好嘅朋友,洪永城嘅女朋友(梁諾妍)都好sweet,佢嗰日雖然要開工嚟唔到,但係都有send短訊畀我。」她指唐詩詠與洪永城保持互窒的好友關係。

蘇志威同老婆日日談心

同場的蘇志威說,日前與太太劉小慧慶祝結婚21周年紀念︰「當日我哋睇緊戲,有朋友send 21年前TVB一條片,我先記得(結婚周年)。其實97年嘅boxing day先係我哋嘅結婚周年,但因為第二年10月20號有咗囡囡,所以喺嗰日擺酒,成為我哋第二個結婚記念日。」至於夫妻相處之道,他表示在於溝通︰「我哋每日都傾個幾鐘頭偈,有啲朋友同我講話同老婆無偈傾,咁先係重大危機。」

撰文︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏