【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

李彩華想第一貽生女

發佈時間: 2019/11/05

李彩華(Rain)趁今年情人節宣布與內地富商Eric Huang已婚,Rain表示目前仍十分享受過二人世界,預告生育計劃最快要等到明年。她希望第一胎生女,甚至笑言已掌握了一些生女秘訣。

李彩華昨午到新城電台接受葉文輝(啤梨)訪問,更播出當年二人的合唱歌《I Believe》,兩人重溫當年唱片公司的往事。啤梨笑言曾經以為有機會跟Rain一齊登台,還買了很多內增高鞋墊,可惜最終沒有機會用得上,Rain聞言笑說︰「仲有無存貨?希望仲有機會一齊登台唱番呢首歌。」

啤梨與李彩華已各自擁有幸福家庭,難得見面不忘分享近況,啤梨問Rain何時計劃生小朋友,她坦言預計明年︰「不嬲都係諗住最快出年生BB,因為今年仲要去滑雪,玩晒先。我係好想生女,但我覺得呢啲多數事與願違,想生女就會生咗個仔,好多朋友都係咁。所以我依家要不停講:『我要生仔!我要生仔!』之後就會變咗生女。」之後,她認真表示其實沒有甚麼生B偏方,不過身邊不少朋友已當母親,她反而對買BB衫有經驗,要買大幾個月的尺碼,否則很快會不合身。

生日冇特別要求

Rain下周一將踏入36歲,她表示生日當天會在港與家人及朋友慶祝,並笑言︰「沒有特別慶祝活動,只不過『年輕』咗一歲啫!」去年生日獲老公求婚,轉眼今年已成人妻,談到今年是婚後首個生日,想收到老公送上甚麼禮物?她直言︰「未講喎,唔知有咩事發生,無乜特別嘢想要,因為我自己都成日買嘢。」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏