【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《嫁到這世畀邊端3》超強港女媽媽照顧5子女 隨夫移居比利時福利勁好

發佈時間: 2019/11/07

《嫁到這世界邊端3》播出的第7個越洋愛情故事,正是嫁到比利時的人妻Hebe,Hebe在香港是一名護士助理,在網上認識比利時人Michael,兩人正式相戀和同居,在香港結婚住了8年,育有一女兩子,沒想到Hebe再次懷孕,而第四胎是一對孖仔。Hebe和Michael為了孩子有更好的生活和教育環境,決定移居比利時生活,Hebe說:「其實我覺得香港好靚,真係十萬個唔捨得,為咗小朋友,冇辦法啦,離開香港嚟呢度對佢哋嚟講係最好選擇。」

相關新聞:【嫁到這世界邊端3】留學澳洲港女棄高薪厚職嫁到新疆 「新婚初期要問朋友借錢」

{{hket:inline-image name="bi6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe與Michael為了小朋友的緣故,搬返比利時生活。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

{{hket:inline-image name="BI11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe表示一直都鍾意小朋友,不過沒想過生這麼多。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

{{hket:inline-image name="bi4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe與Michael在網上認識,同居大半年後結婚。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

{{hket:inline-image name="bi3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Michael為了追求Hebe由內地轉移到香港工作。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

{{hket:inline-image name="bi5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

當得悉第四、第五位小朋友將會出現時,他們決定舉家移民。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

{{hket:inline-image name="BI10.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe一個人照顧5個小朋友,非常厲害。(圖片:《嫁到這世界邊端3》電視截圖)

其實Michael一直都非常適應香港的生活,一家人都非常開心,只是小朋友增加,令他們不得不考量更多。由於歐洲國家人口老化情況嚴重,政府出招鼓勵國民生育,愈生得多愈好,Michael和Hebe生了五個小朋友,政府答應每生一個就有折算約1萬元港幣現金獎,另外每個小朋友每個月都有等同2,000蚊港幣稱為「奶粉錢」的生活津貼,而且他們還得到不少社會福利,坐交通工具費用半價,多孩家庭更獲得批准交少一半稅,難怪主持人陳貝兒形容:「比利時真係一個生B樂土。」

移居兩年,Hebe開始習慣當地的生活,每日主要照顧5位小朋友的飲食和返放學,而Michael收工又會返屋企,經常負責陪小朋友玩樂,Michael在當地工作,每周工作只是36小時,而每年的有薪年假32日,對比起香港,他能夠花更多時間陪小朋友成長,實在難得。

相關新聞:《嫁到這世界邊端3》港男暗交已婚男8年才公開關係 「同人哋唔同都可以好快樂」

{{hket:inline-image name="BI7.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳貝兒跟Michael一家大合照,非常熱鬧。(圖片:陳貝兒Facebook)

{{hket:inline-image name="BI8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

孖仔好得意呀!(圖片:陳貝兒Facebook)

陳貝兒昨晚在社交平台上載跟Hebe一家的合照,並留言分享說:「五個小孩的母親,好熱鬧嘅 big big family!Hebe,你真係將上天賜予比(畀)女人嘅本能發揮得淋漓盡致!我真心佩服得五體投地!喺Hebe身上我睇到上一代傳統女人嘅嗰種賢良淑德。我哋嫲嫲婆婆果(嗰)代,一個女人生十個八個真係閑閑(閒閒)哋啦,不過而家好少女人會。我真心覺得Hebe好偉大、好有耐性同埋好好生養!一個女人生五個,冇請工人湊仔執屋煮飯洗衫一腳踢!有冇見到 Hebe 望住佢老公Michael嘅心心眼,以佢哋嘅恩愛程度,我有理由相信佢哋絕對有可能會一路咁生落去⋯⋯BB,真係用愛造出黎㗎 !為咗d(啲)小朋友,Hebe放棄咗好多嘢,不過佢都有個小興趣,就係整曲奇餅,仲整得好靚!我哋臨走前佢仲(為)全crew人度身訂造每人整左(咗)一個俾我哋!thank you Hebe !」

{{hket:inline-image name="BI9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe的大女為陳貝兒畫畫。(圖片:陳貝兒Facebook)

{{hket:inline-image name="74413304_10159076264914676_8605807335132102656_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Hebe湊小朋友之餘仲有時間整餅,好堅呀!(圖片:陳貝兒Facebook)

陳貝兒更將同樣在比利時生活的「男性人妻」Stephen介紹給Hebe,兩人雖然住在一東一西較遠的距離,但都有相約見面,貝兒搞笑說:「Stephen得閒不如過去幫手湊仔呀!」

{{hket:inline-image name="74161927_10159076268904676_1156920192173867008_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

陳貝兒介紹兩位比利時人妻互相認識,讓兩人在當地可以有所照應。(圖片:陳貝兒Facebook)

撰文:楊安莉