【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

呂良偉兩度婚姻失敗付巨額贍養費 身家倍翻全靠賢內助浪子泊岸

發佈時間: 2019/11/08

現年62歲嘅呂良偉,每次都係以最佳狀態示人,喺佢身上幾乎見唔到歲月嘅痕跡。型佬呂良偉直言以前都會夜蒲,但自從為電影《跛豪》增磅演出後,明白運動、飲食與睡眠質素,對身體健康有幾大影響,30年來從未間斷做運動,係靠天然方法留住青春嘅最佳例子。

{{hket:inline-image name="260x346.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《跛豪》截圖)

出道遇恩人

呂良偉憑《上海灘》「丁力」一角爆紅,80年代進軍影壇,正值香港電影黃金時期,唔愁無戲拍,演藝生涯一帆風順。但原來開始時佢亦曾遭無綫嫌棄「唔夠靚仔」,差點未能入行。幸遇到貴人李家鼎(鼎爺),當時鼎爺係武術班訓練導師,鼎爺最滿意佢嘅認真態度,拍心口話幫佢搞掂。呂良偉對鼎爺嘅恩一世都記住,仲話冇鼎爺就冇今日嘅呂良偉。除咗鼎爺,呂良偉一生都遇到好多貴人,之後喺電視同電影圈嘅發展都好順利,不過感情生活,就波折重重。

{{hket:inline-image name="z3mL7S6GTKDtlzC75WtvoWDRKk2l_F6chpCOZYaQjmU.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《上海灘》截圖)

被索高昂贍養費

呂良偉結過3次婚,對於與第一任妻子周海媚首段婚姻的終結,呂良偉在自傳中形容為「那時我們還不懂愛情」。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR1419749.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

周海媚(東星娛樂)

不過,對於1996年與鄺美雲的一年閃電夫妻情,佢就形容係婚姻失敗,並唔僅僅係一段關係嘅完結,更令佢對愛情同婚姻原有信念徹底瓦解。

「我們拍拖不久便開始為小事情吵架,美雲是個外柔內剛的人,特別有主見;而我依然沒有從上一段失敗的婚姻中汲取教訓,只要開始吵架,一步也不會退讓。儘管頻頻吵架,我們依然是有感情的。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6198208.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

時間愈耐,二人感情愈淡,甚至開始冇夫妻間嘅親密關係。「很多時候,我們待在一起完全沒有夫妻間該有的親暱,面對對方居然只能小心翼翼地說一些不痛不癢的閒話,就連朋友之間的信任感也消失。」8個月後,佢哋決定離婚。

{{hket:inline-image name="6_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

1997年佢哋離婚時適逢金融風暴,當時呂良偉身家大暴跌,幾乎血本無歸。佢喺自傳中提到:

「我和鄺美雲的婚姻也在金融風暴來臨之後走到盡頭,儘管雙方沒有登記,但是我不想虧待鄺美雲一分一毫,在她的要求下,我答覆支付給她一筆高昂的贍養費。」

不過2001年呂良偉再闖情關,於法國迎娶現任妻子楊小娟。楊小娟嘅持家有道可以話為呂良偉帶嚟另一個人生轉捩點。近年呂良偉無論做生意家買「磚頭」,眼光都很獨到無失手。佢將一切歸功幸運兼有個賢內助幫手:「我眼光唔及太太,佢投資有道,我自愧不如。基本上我將所有錢交由太太投資,我只係攞少少錢夠平時生活費。」佢仲笑指自己係「無產階級」。

{{hket:inline-image name="72410489_405151037030358_3853683224371639407_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(楊小娟IG)

雖然依家好富裕,但佢教導阿仔有一套:「我同阿仔講『我嘅錢唔屬於你,技能同知識先係你嘅財富,自己搵到錢先真正屬於你,可以自我主宰點用,用我嘅錢要睇我面色,你自己揸主意啦』。」

{{hket:inline-image name="62258962_2414195202151475_1288890563940431640_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(楊小娟IG)

{{hket:inline-image name="62256137_542433232953491_1146543595773539843_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(楊小娟IG)

 

撰文:黃蘊姿