【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

顧美華早婚失敗前夫拒付贍養費 痛失三親人再婚靠凑孫解心結

發佈時間: 2019/11/13

資深女星顧美華84年以32歲失婚婦人身份入行,首次拍戲就獲得金像獎最佳新演員獎,銀色旅途一帆風順,到後來再婚才淡出娛樂圈。近年顧美華再度活躍,跟馬浚偉合作完舞台劇《生前約死後》之後,又以原班陣容開拍同名電影。顧美華更以「講錢傷感情」為理由不收片酬演出,令馬浚偉感激不已,之後她又答應加盟馬浚偉工作室,成為旗下首位藝人。

相關新聞:馬浚偉開騷圓夢不忘打氣 術後李明蔚食新標靶藥抗癌

{{hket:inline-image name="c5578b81-e36d-4f54-aff2-5415b756c716.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《生前約死後》電影劇照)

{{hket:inline-image name="3268e43a-3161-4776-9346-12530f79e9c2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

已經加入馬浚偉旗下。(圖片:馬浚偉Facebook)

{{hket:inline-image name="2754a3d3-742b-41ed-90c9-1bc538e18838.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

呢排同馬浚偉密密宣傳電影(圖片:馬浚偉Facebook)

{{hket:inline-image name="052517a2-4c53-4b94-929a-d742d2e0d9ec.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

電影將於下月上映。(網上圖片)

66歲嘅顧美華,人生嘗盡悲歡離合,年輕時經歷過一段不快的婚姻。顧美華21歲就做媽媽,由於當時有咗小朋友,就順理成章結婚,以為對方是真愛,誰知道丈夫竟然是個冷血的人,不但不愛錫小朋友,顧美華亦跟他傾唔到偈:「我哋傾不到偈呀!我好講大家的溝通,可惜佢唔係呢類人,倒不如唔好浪費時間。」

離婚的導火線源於一句話,兩人吵架時前夫說:「唔好以為你可以靠自己,出去你一定餓死。」顧美華相當有骨氣,毅然離婚,為咗爭兩個女撫養權,花咗幾萬蚊律師費,決心做單親媽咪養大女兒,而前夫只得頭一個月俾咗$1200贍養費,之後就冇再畀過。好在顧美華有個律師朋友,免費幫她每個月追討。而為咗生活,有朋友介紹顧美華去演戲,叫佢面試做明星,第一部電影《似水流年》片酬兩萬元,可以解決燃眉之急。顧美華從未受過演戲訓練,矇查查入行,對佢來講做演員只係為養家。

顧美華教女兒都有一手,從小要兩個女獨立,唔好靠人:「婚姻冇百分百保證,當你婚姻唔如意,選擇分開,咁分開後就係靠自己,女人硬淨啲,隨時裝備好自己,都係一種安全感。」
到後來顧美華再次相信愛情,同圈外人Andy Yen再婚,先淡出娛樂圈,佢坦言現在野心不大,工作是隨遇而安。

相關新聞:馬浚偉走過抑鬱轉化助人動力 「死後總算貢獻過社會」

{{hket:inline-image name="d88fee9a-e150-4a78-8821-426be621239a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

顧美華當年憑《似水流年》成名(網上圖片)

{{hket:inline-image name="98cfac87-26dd-4b11-b8ab-67985f1c5c2b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

接連痛失三個親人
妹妹麗華09年因不堪丈夫出軌自殺,絕對是顧美華心中之痛,後來父母亦因傷心過度相繼離世,顧美華一年半內痛失三個至親,讓她情緒崩潰。當時她長期失眠、血壓指數高企,直至現在也要靠藥物才可入睡,她憶述最嚴重時:「醫生話我血壓高到隨時會死!」幸好女兒生了三個寶貝孫,看到可愛的小朋友才令她漸漸解開心結。顧美華現時弄孫為樂,錫三個孫錫到燶,提到佢哋就笑咪咪,仲話:「仔女係要教,孫係要錫!」

撰文:羅慧怡