【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【險過剃頭】薛家燕曾被保鏢串謀綁架 危急關頭邊個出現救番一命?

發佈時間: 2019/11/25

尋晚播出嘅《娛樂大家》請嚟薛家燕做嘉賓,雖然家燕姐玩其他遊戲嘅時候表演糊里糊塗,唔太識玩咁,但就好有效果,同其他後生一輩一齊玩嘅時候爆出唔少笑料。

{{hket:inline-image name="596d5e05-a42f-468e-8a89-02bd7434d1e9.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

其中去到《真假話題》環節嘅時候,家燕姐同姜皓文大講以前抗賊嘅經歷,家燕姐大爆自己曾經差啲被人串謀「標參」!

{{hket:inline-image name="1.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(《娛樂大家》電視截圖)

話說家燕姐細細個已有一定知名度,經常到處走埠登台,佢憶述有一次去到馬來西亞:「請我去個老闆好有錢,我哋Book咗成6個月嘅巡迴演出,(綁匪)同我老闆講要呢舊錢,如果唔係就郁我。」家燕姐話佢當時並唔知情,但半夜3點佢嘅酒店房突然傳來一陣急促嘅敲門聲:「『起身、起身、快啲走』我哋啲製作、樂隊同埋我拍檔小麒麟嗌我走,我當時仲瞓緊覺,我媽即刻嗌我走,我都唔知咩事,仲攬住個枕頭,我都未識驚。」

{{hket:inline-image name="hqdefault.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

小麒麟(網上圖片)

當時佢哋連同樂隊成員,3架車一齊走,正當佢哋以為脫險嘅時候,去到怡保半路突然3架車一齊爆胎!家燕姐話佢呢個時候先至知驚:「小麒麟拎住支簫,簫一抆開係一把刀!跟住揸車嘅保鏢就話去打電話報警,因為嗰時係六幾年,冇手提電話。」不過劇情峰迴路轉,警車突然嚟到:「係警察救我,小麒麟仲係揸住支簫。」

{{hket:inline-image name="3.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(《娛樂大家》電視截圖)

隔咗咁多年,家燕姐講起嘅時候個樣仲猶有餘悸,佢話當時自己嚇到喊。後來家燕問小麒麟點解會帶埋刀,原來小麒麟一早見到家燕嘅保鏢喺後台睇個車胎,保鏢係同綁匪夾埋早有預謀捉家燕姐,好彩佢哋老闆洞悉先機先至有警察及時趕到。家燕姐總結時就話,出外嘅時候大家要團結呀!

 

撰文: 黃蘊姿