【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【兩度離婚】恬妞相隔22年重遇萬梓良淡淡然 沉醉工作養大阿女:唔再需要丈夫

發佈時間: 2019/11/25

現年61歲嘅恬妞70年代開始活躍於電影界,77年已獲得金馬獎最佳女主角獎同巴拿馬國際影展最佳女主角獎,事業上嶄露頭角。恬妞於1984與第一任丈夫葉聰豪結婚,正當以為搵到幸福嘅時候,驚覺男方有兩個老婆,但當其時佢已經有咗BB,決定生咗阿女先離婚。為免家人擔心,佢一直都係自己一個承受,好遲先向家人和盤托出。

{{hket:inline-image name="EN05_002.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

恬妞憑《蒂蒂日記》獲第15屆金馬獎最佳女主角獎。(網上圖片)

「我希望每個人都開心,見到對方開心,我都會快樂。呢個已經成為我嘅習慣。我最在乎就係人哋感受,人哋嘅喜怒哀樂,我係最在乎嘅。」佢永遠以人為先嘅性格並冇為佢帶嚟好運。1988年恬妞同萬梓良因為多次合作而擦出愛火花,終於1992年二人結婚,當時萬梓良向恬妞發表愛的宣言--「三個人一條命」,誓言照顧太太,都會對佢同前夫所生嘅女視如己出,婚禮過程無線更作現場直播,成為一時佳話。

{{hket:inline-image name="1VdKdTdDTtYpscB3sukJdt8jZufpCFfxyp80csqfNHI.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

二人當年嘅直播婚禮有好多紅星到賀。(網上圖片)

不過四年後,恬妞話二人因性格不合而離婚,冇講過男方半句不是,冇半句怨言。不過離婚幾年後,萬梓良公開坦承自己對唔住恬妞,自此以後各行各路。恬妞此後為要供阿女去瑞士讀書,一直逼自己工作,幾乎沒有休息過,除受傷或卧病在床,她都未有停過拍戲。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR5962113.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

萬梓良2002年再娶細16年嘅內地嬌妻。(東星娛樂)

最初離婚,恬妞覺得自己好想拍拖有人追,但後來佢又有另一種想法:「因為我覺得生命中唔需要嗰一部分,我唔需要丈夫呢一部分,但可能我需要一位傾得埋嘅朋友,但係瞓覺嘅時間都係你返自己屋企,我喺自己屋企,已經唔習慣身邊有另外一把聲,或者另外一個物體喺度。」 

{{hket:inline-image name="7a9e10c7gy1fzgw2ykuuij20u0140tg1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

恬妞同阿女相依為命。(恬妞微博)

恬妞亦講兩段婚姻佢都冇指望要男方照顧佢,除咗佗住阿女到之後休養嘅一年半,佢每一日都喺度工作。或者就係佢咁剛強嘅性格幫佢捱過呢一切,亦令佢覺得佢唔再需要有老公,都可以撐起半邊天。

{{hket:inline-image name="6f28a92aly1g5etua4u50j20u013gk0t.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(恬妞女兒微博)

 離婚22年,佢同前夫萬梓良都冇再碰過面,但三年前,受奇妙嘅緣份使然,二人喺一列大陸火車上重逢: 「佢好似住廣州,佢喺廣州上車,我去深圳拍戲,就係咁樣遇到,到埋嚟打招呼,嚇我一跳,然後佢就開始不停講嘢,由嗰時間始,我哋就有對方聯絡電話。」恬妞話自此以後每年萬梓良都會祝佢新年快樂,除此之外,就冇其他聯絡。娓娓道來嘅時候,已經好似講緊其他人嘅故事,非常淡淡然。

{{hket:inline-image name="eb702978gy1g6bwzpabetj20sg13m7eo.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

萬梓良近照(微博圖片)

 

撰文: 黃蘊姿