【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【御用奸人】戴志偉捱足30年唔識擦鞋被冷待 離巢撈保險風生水起即變富豪?

發佈時間: 2019/11/27

最近TVB深夜重播《律政新人王》,在這套16年前的電視劇中可見到不少熟悉的身影,例如已離巢、被稱為無綫「御用奸人」的戴志偉。提到「戴志偉」,大家可能會諗起日本漫畫《足球小將》;而同名的資深演員戴志偉,曾飾演《新紮師兄》「張家明」、《創世紀》「許文坤」等經典角色。為TVB服務30多年的他,就算只是綠葉角色,仍會用心去演,卻在2011年換來一句「唔夠騷」,黯然跟無綫結束賓主關係,轉行做保險,現只會偶爾客串過戲癮。

{{hket:inline-image name="jhgg.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《律政新人王》演檢控官。(影片截圖)

{{hket:inline-image name="hv.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

相關新聞:高俊文做TVB綠葉因誤會捱足40年 離巢做保安吊命 為咩撐下去?

戴志偉笑言年輕時喺政府水務局做抄表員,有日行街被星探發掘。首套拍攝的電視劇為《老虎魚蝦蟹》,後來公司執咗,他就變「雙失」,惟有拎住支結他去民歌餐廳唱歌,不過收入都唔錯。戴志偉在1981年參加TVB藝員訓練班,同影帝劉德華、梁家輝等同期,出演過很多令人印象難忘的奸角,亦因為咁被封為「御用奸人」,後期先開始演出正派上司的角色。

{{hket:inline-image name="cWGTU5RbnNOLwiYS94TtIZePRrb3y9f0S6UjpUulI6U.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《刑事偵緝檔案IV》總督察「邱彼得」。(影片截圖)

{{hket:inline-image name="esDrG7TMom073BbOHaVUA4qgTcBfDH8yT5LWpU-S1qU.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(影片截圖)

拍劇拍足30幾年,戴志偉深知單做演員無法維生,他很懂得為未來打算,所以Keep住有做幾份工。戴志偉本身識唱歌,初入TVB時他仍會在外面唱歌賺錢,知名度提升咗之後,開始有得拍戲,但他亦有繼續唱歌、拍電影,3樣嘢一齊做,80年代又做過地產生意。

不但如此,戴志偉1999年已投身保險業,邊拍劇邊靠賣保險賺錢。他在保險界也甚有名氣,試過9次達成MDRT(百萬圓桌會)指標。因此戴志偉在無綫並非為錢,純粹是喜愛幕前演出。可惜滿腔熱誠未有相應回報,當時曾令他忿忿不平,他說:「每個人際遇唔同,自己都有弱點,唔識叩門、唔識擦鞋打交道,係蝕底架啦,但我問心無愧。」

{{hket:inline-image name="bbbb.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

戴志偉演得又唱得,多才多藝!(影片截圖)

戴志偉2011年離巢轉做保險長工,做埋分區高級經理。投身保險業多年,他專做大陸客,收入唔錯,加上2個仔已大學畢業投身社會,生活完全冇負擔。戴志偉得閒就去吓旅行、打Golf、跑步、踢足球,好梳乎,近期又計劃在大陸買樓投資。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR2292795.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

撰文:羅慧怡