【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被老婆禁講英文 黎諾懿︰佢驚我荼毒個仔

發佈時間: 2019/12/03

黎諾懿昨日與黃婉曼、何基佑一同出席《超級奶爸3》記者會,黎諾懿育有兩歲半兒子黎峰睿(小春雞),他透露囝囝正學習四種語言,惟太太下了禁令,不准兩父子用英文溝通,怕小春雞學到爛英語。

黎諾懿透露小春雞正學習廣東話、普通話、英文及菲律賓語,由於太太跟囝囝主要以英語溝通,所以囝囝的英語能力最標青,他表示︰「我太太落咗禁令,唔畀我同個仔講英文,佢驚我啲爛英文會荼毒個仔,不過最近我啲英文反而好咗,因為小春雞學啲英文好深,我聽得多就識。」

黎諾懿早前主持節目大講普通話,因為不夠標準,被網民力推成為「港普之父」。問到太太可有禁他同小春雞講國語?諾懿說︰「等佢識講多啲先同佢講,到時太太又可能禁止我講普通話。」他又表示,太太喜歡西方教育,但他希望囝囝學好中文,「因為我見過讀國際學校的小朋友,連一句廣東話同一隻中文字都唔識,所以我會訓練個仔,將來問我攞錢,一定要講廣東話。」

黃婉曼減磅回歸幕前

黃婉曼相隔十年重返娘家,直言想再做主持的她,自爆誕下兩名女兒後體重增加了20磅,雖然目前已減掉10磅,但距離最弗狀態仍相差很遠。談到女兒,黃婉曼即滔滔不絕,大讚細女性格樂觀活潑,大女則較cool,她笑言︰「我對住大女簡直係自食其果,當初想佢有主見,就乜都畀佢揀,搞到每次出街揀衫都揀咗好耐,而細女仲可以任我『舞』。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰李明