【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

42度拍《阿爺廚房》外景 李家鼎勁驚爆血管

發佈時間: 2019/12/04

李家鼎(鼎爺)與譚玉瑛(阿譚)主持的《阿爺廚房》已播映三輯,深受觀眾歡迎,新一輯節目將於下周一晚播映。兩位主持昨日出席記者會,鼎爺透露為節目拍外景時,因天氣太熱,一度看見重影,令他擔心自己爆血管。

李家鼎與譚玉瑛今輯走訪澳門、順德及南海拍外景,由於拍攝時正值炎夏,習慣出入廚房的鼎爺大呻頂唔順:「當時氣溫42度,我哋已經下晝四點半拍外景,都好似入咗麵包爐咁,攝影師都話攝影機熱到郁唔到。」阿譚則大爆鼎爺曾將光頭貼在大型冷氣機風口上狂吹「散熱」,問鼎爺是否擔心中暑?他笑說:「我係驚爆血管呀,嗰下睇嘢直情見到兩、三重人影,足足吹咗十幾20分鐘。」不敢再拍外景?他笑說:「又無呢回事,我哋簽咗賣身契㗎嘛。」

應要求煮家常菜

提到今輯最難忘的美食,阿譚表示是在荷花池生食蓮藕,鼎爺聞言說:「拍嗰陣感覺好似『採紅菱』咁浪漫,但畫面睇起嚟好似兩隻妖怪!」阿譚笑說:「真係好難得,拍到粧都溶埋,第一次有化粧師幫我撲番酒店拎化粧品。」阿譚表示新一輯會應觀眾要求,將菜式化繁為簡,以家常菜為主,而鼎爺表示依然會十分講究。

撰文︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:李明