【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

賴弘國為搞結婚差啲破產 自爆父母曾反對阿嬌入門

發佈時間: 2019/12/04

阿嬌(鍾欣潼)近日與老公賴弘國齊齊上由蔡康永及小S(徐熙娣)主持嘅節目《花花萬物》,大談婚後生活。阿嬌同賴弘國拍拖僅僅半年就宣布訂婚,上年拉埋天窗之後,人前人後都非常恩愛,不過甜蜜背後,二人都經歷過唔少難關。

{{hket:inline-image name="7nnxTZN3VNuHtK5MhB5Ri-IT4jbQsVO69lv33vZb994.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

婚事曾遭父母反對

賴弘國嘅家世背景雖然稱唔上豪門,爸爸係公務員而媽媽就係老師,都算係平凡又穩定嘅普通人家。賴弘國喺節目中大爆起初父母親未認識阿嬌之前,曾經阻止佢迎娶阿嬌,原因係唔想阿仔娶名人引起關注,但了解阿嬌之後,態度就180度改變,非常滿意呢個新抱仔。

{{hket:inline-image name="_1_img_885_590.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

賴弘國父母(右一、二)(網上圖片)

婚後賴弘國帶媽媽去睇阿嬌演唱會,媽媽仲感動喊住話:「原來我們的媳婦這麼優秀。」至於婚後之婆媳關係,阿嬌話自己同奶奶嘅關係比老公同佢阿媽之間嘅關係仲更加好添!

{{hket:inline-image name="d01e6a3cacc1e39d363842ceb82b472f.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《花花萬物》節目截圖)

{{hket:inline-image name="d4552271.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《花花萬物》節目截圖)

夫婦財政狀況懸殊

阿嬌承認當日求婚喺由自己做主動,佢話賴弘國感動到佢終認定對方。不過二人財政狀況懸殊嘅問題亦隨時間浮面,賴弘國曾經出信用卡畀阿嬌任碌,由出道紅到依家嘅阿嬌使錢亦一啲都冇手軟,賴弘國曾經指佢買手袋唔睇價錢,畀老公講完之後阿嬌都收歛咗,好多時都係齋睇唔買。

{{hket:inline-image name="bkn-20191204065624080-1204_00862_001_03b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《花花萬物》節目截圖)

另外,阿嬌嘅「世紀婚禮」都係由老公全數負責開支,因為阿嬌唔想有「拿錢把自己嫁出去」嘅感覺。二人舊年喺美國舉行婚前派對,之後返香港補擺喜酒,話晒都係明星級婚禮,就算做醫生嘅賴弘國都直言甚有壓力:「怎麼會有人結婚結到快破產。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6149353.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

明星婚禮使費唔講得笑!(東星娛樂)

男方緋聞不斷

阿嬌同賴弘國由拍拖開始已經不被睇好,除咗爆出賴弘國曾經結婚之外,仲有指佢身邊非常多女伴。不過時間證明一切,賴弘國並冇令阿嬌失望,一切都係子虛烏有。直到近日又再傳出有關賴弘國嘅謠言,正當大家都擔心聚少離多嘅佢哋感情危危乎,阿嬌都一於少理,對老公投下信任嘅一票,並指:「是我一個黑粉黑他的。」完全無損二人感情。

{{hket:inline-image name="fa53096d863a4b9e99f454d3bd177292.png"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

生育問題未有共識

現年38歲嘅阿嬌對於生b嘅問題甚為進取,一早做咗雪卵嘅佢為此受咗唔少苦頭,之後更因荷爾蒙嚴重失調導致暴肥。而訪問中,兩人大方公開睡房,被發現她們床邊有一個紅色的娃娃擺設,賴弘國自爆是外母送來祝他們早生貴子的禮物。

兩人希望最好可以自然受孕,阿嬌更曾提議老公試提取精子,但賴弘國就成日稱工作太忙,未有配合佢嘅試管計劃:「突然想起我凍了3顆卵,其實好渺茫,我都叫他試一下,不然對不起3顆卵子!但他還沒去試,我也有狂叫他去配呀!我幾顆可憐的卵子!都想快點試一下行不行,不行就再想其他方法」。

{{hket:inline-image name="middle_638x629-230735_v2_14311575385655638_1171db383d8351bda79a12093c833d7c.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《花花萬物》節目截圖)

 

撰文: 黃蘊姿