【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蔣家旻開口叫麥秋成約食飯

發佈時間: 2019/12/05

蔣家旻(Angel)昨日與羅天宇及其同母異父弟弟胡㻗,出席明珠台《愛地球過聖誕》記者會。Angel早前與排舞師麥秋成傳出緋聞,她強調此刻仍是單身,卻又放風表示會在聖誕期間約麥秋成跳舞,拒絕過Lonely Christmas。

羅天宇和蔣家旻曾經在處境劇《愛.回家》中飾演兩兄妹「馬子仁」和「馬子妮」,而兩人在新劇已升呢做母子,Angel即笑言:「好彩我係飾演龔慈恩嘅年輕版,同羅天宇冇對手戲,所以唔會覺得奇怪。我終於生得佢出,哈哈!」羅天宇更笑指以後都會稱呼Angel做「媽媽」。

聖誕節將至,Angel透露已相約了好姊妹朱千雪聚舊,問她可有相約緋聞男友麥秋成練舞?她笑言︰「叫麥秋成約我啦,我個人唔係好主動約人食飯,但我有好主動約佢跳舞,咁聖誕約佢跳舞囉,不過唔會喺平安夜、聖誕正日同Boxing Day約佢。」對於兩人可有發展機會,Angel強調:「佢應該係單身嘅,我都係單身,我都畀咗好多年時間羅天宇㗎,但佢對我無興趣,你睇佢個樣幾無奈。」

羅天宇為騷肌減肥

至於已經過了兩年Lonely Christmas的羅天宇,因為要在新劇中騷肌,所以也不敢放肆大吃大喝,他解釋︰「開始要努力減肥,唔知點解啲劇好鍾意搵我除衫,我會同龔嘉欣有感情戲,但唔知有無『動作』場面。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰李明

攝影︰林良明