【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

方力申願除底褲義賣

發佈時間: 2019/12/06

方力申(小方)上月成功挑戰環島泳,昨日他出席環島泳慈善展覽,展出他當日游水時穿着的泳褲、泳帽及泳鏡。小方笑言若有善長肯出50萬元,他不但肯出售泳褲,連他身上所穿的內褲也可照賣,只求籌得更多善款。

方力申昨日到尖沙咀出席《"Perspire to Inspire"方力申香港環島泳慈善藝術展覽》,小方完成環島泳,截至昨日,已成功為「點滴是生命」籌得超過915萬元善款。提到今次展出曾穿着的泳褲,會否捐出來義賣?他笑言如有人肯出高價,他樂意售出︰「如果有人肯捐50萬,我當然賣,連着緊呢條都可以拎埋出嚟。」他坦言最大目標,是希望最終籌得1,000萬元善款。

吸納男粉絲

雖然上月已完成環島泳,但小方仍然相當回味,更透露吸納了不少男粉絲。他說︰「依家出街仲有好多人走嚟恭喜我,以前都係女仔走過嚟搵我影相,但係今次好多男人支持,好多人同我講『我對你改觀』,我就諗以前到底冒犯咗啲乜呢?其實有人支持都係開心嘅事。」此外,小方表示早前參加游泳比賽,由於以成績分組,他坦言有壓力︰「因為唔係跟年齡分組,係跟時間,所以好大機會同後生過我嘅人比賽,我係游泳學校校長,心諗如果輸畀後生仔就好無面。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲

攝影︰林良明