【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《造星Ⅱ》大熱門MC想將負評變正評

發佈時間: 2019/12/09

ViuTV節目《全民造星II》日前已選出十強參賽者,並於本月15日舉行總決賽。昨日十強、師兄MIRROR及《造星II》監製黃慧君(花姐)現身拉票,吸引大批粉絲到場。十強中以MC(張天賦)、George(歐鎮灝)及Oscar(李祉均)為大熱,但George及Oscar入圍惹來網民爭議,花姐坦言:「係評判揀嘅,我聽到評判揀Oscar同George都『下』一聲,不過現場睇同睇電視唔同。我只係小職員,無能力左右大局。」她又點名讚Oscar表現好,眼神夠犀利。

呼聲最高的MC、George及Oscar一同受訪,MC表示當初因備受負評令大家注意他,他希望將負評變正評:「我對自己有信心,依家都無睇負評。」他又指早前父親離世,未能看着他入圍,深感遺憾。George及Oscar知道被外界質疑,George自言看網上負評動搖信心,希望以實力證明自己;Oscar對於花姐點名稱讚,即開心說:「我愛花姐!」

攝影︰林良明