【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

慳家女傭化身水電工急救家電 僱主大讚:唔係個個都係破壞王

發佈時間: 2019/12/10

不時有僱主在網上大吐苦水,指外傭化身「破壞王」,用壞家中電器。惟一名港爸日前在網上發帖為外傭「平反」,指家中女傭為了幫他「慳返一筆」,竟化身水電工維修洗衣機等家電,令他不禁大讚:「唔係個個姐姐都係破壞王,真係好感恩有呢個好姐姐!」

該名港爸在Facebook群組「外傭僱主必看新聞訊息」發帖,指上周五(6日)上班後,接獲女傭通知,指用了10年的「錢七」洗衣機「唔識入水落去洗衫」。正當他打定輸數,打算放工後買新洗衣機時,女傭再傳短訊通知他洗衣機或「有救」,

「姐姐whatapp話可能某件零件唔得,拆咗出嚟等我收工試吓去夜冷舖配返睇吓得唔得,咁好彩夜冷舖又真係有呢件零件喎,幾十蚊搞掂,咪執咗返屋企試吓囉,見佢又拆又裝,又捲水喉膠布。」

{{hket:inline-image name="maid101220191.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

女傭拆開洗衣機換零件。(「外傭僱主必看新聞訊息」Facebook)

他續指,雖然洗衣機最終因「死咗塊電腦板」而宣告「搶救無效」,需另買一部新洗衣機但他對女傭仍十分欣賞,

「嗰份堅持,真係服咗佢!其實想講,真係有姐姐會盡能力整返好啲電器,並唔係個個姐姐都係破壞王,姐姐都想盡量幫我慳返一筆嘅,好似呢期好興嘅『氣炸鍋』、『電飯煲』呀,我都係淘寶落嚟香港,姐姐再加工將兩腳插蘇變三腳插蘇,所以真係好感恩有呢個好姐姐。」

不過他強調,之所以會任由女傭維修電器,是因為對方有相關知識,並提醒道:

「姐姐對電工呢part係有基本認識,唔建議其他姐姐喺屋企嘗試,好危險。」

{{hket:inline-image name="maid101220192.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

女傭將兩腳插頭更換為三腳插頭。(「外傭僱主必看新聞訊息」Facebook)

對此,不少網民留言大讚女傭,「你姐姐巧堅」、「咁要加人工啦」、「好羨慕呀,可遇不可求」、「勁過啲男人」、「你姐姐好勁!佢讀engine?」、「我欣賞姐姐動腦筋思考、嘗試解決問題的工作態度」。不過,亦有網民表示基於安全理由,「講真,佢就算識,我亦唔會畀佢整任何嘢。」

不過,曾有專家提醒,若洗衣機發出現異響或跳動不正常情況,應立即通知合資格人士維修。要注意自行維修電器有一定風險,天水圍天逸邨早前就有單位發生火警,45歲男住戶在家中維修電器時起火,與母親雙雙吸入濃煙不適,需送往醫院治理。

撰文:李凱晴