【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉兆銘89歲操弗自己永不言休 跳舞「成精」因腳傷轉型再創高峰

發佈時間: 2019/12/17

近年好少喺熒光幕出現嘅「Ming Sir」劉兆銘,早前巧遇曾喺《七姊妹》中飾演佢個女嘅郭少芸。精神奕奕嘅Ming Sir望落一啲都唔似89歲,唔少網民更留言話好希望再睇到佢嘅演出。

{{hket:inline-image name="79381870_3113582255534623_5730841306196869120_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(郭少芸Facebook)

Ming Sir之前有5年時間完全停產,事關2012年佢經歷喪妻之痛。以前Ming嫂成日跟住Ming Sir做嘢,自Ming嫂離開之後,Ming Sir就失去工作動力:「我覺得佢已經唔喺度,唔演戲,我覺得當係懷念佢。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR4558645.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

Ming Sir曾演繹無數經典角色,演藝成就早獲肯定,不過佢嘅前半生亦有光輝嘅一頁。佢係舞蹈家出身,年輕時飄洋過海到法國學跳舞,歷盡艱苦成為首位法國舞蹈界編舞嘅華人。「我嘅生命分成2段,一段做到兩隻腳傷咗唔能夠跳舞,不過仲有把口講嘢;變咗得把口,家吓就靠把口講嘢。」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR878157.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

除咗悼念亡妻,Ming Sir亦唔想用人生餘下寶貴嘅時間,去演一啲冇意思嘅角色:「好多時可能喺編劇裡面,唔會着筆喺我哋角色。」對演戲仲有團火嘅Ming Sir唔甘於「冇靈魂」咁演:「有人話我唔夠專業,導演叫你做咩就做啦,咪由得佢哋講。」唔受到尊重,一度令Ming Sir意興闌珊。曾有1、2個年青人居然當面話Ming Sir廣東話講得唔清楚,要返去配音。

{{hket:inline-image name="054101015D38446EAD8C709075BDC10E.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

劉兆銘於《倩女幽魂》中演「黑山老妖」非常經典。(網上圖片)

活到呢個年頭,Ming Sir認為最緊要為自己搵個舒適嘅空間,佢唔會勉強自己去做一啲受氣嘅工作,不過佢仍等緊遇到一部好電影。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6014213.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

Ming Sir仲有佢一套特別嘅堅持:「如果啲壞人角色唔死嘅話我唔想接,我想可以肯定嗰啲形象,想做到佢哋殘缺為止,我就會覺得好開心,如果唔係我唔會接。」亦因為呢個堅持,Ming Sir曾錯失拍意大利電影嘅機會。「搵我拍嘅係外國人,知道我識少少法文同埋其他因素所以搵我演。」但Ming Sir認為呢個世界有因果循環,佢覺得角色死得唔徹底,所以就唔接,都可以話係一個「性格巨星」。

{{hket:inline-image name="50200009239445155956891955463.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

Ming Sir上年參與拍攝網劇《蝕日風暴》,令佢更唔捨得停止做戲:「雖然有啲工作人員唔識,但佢哋畀咗我有一種『阿叔返嚟探親』嘅感覺。拍完每一場戲,就有廿幾人影合照,有一種唔捨得你走嘅感覺,我係第一次感受到,搞到我有一種好Happy嘅感覺,仲令我好唔想退休,我要爭取時間繼續做。」

{{hket:inline-image name="0.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Ming Sir於《蝕日風暴》中飾演富商「翁振中」。(網上圖片)

「我要鍛煉好身體,先可以接嘢做,唔可以放鬆,要為出戰做好準備!呢種係生命力嘅再生,有得互相比對,一休息就冇再生嘅能量。」Ming Sir嘅生、心理都隨時Ready將最好嘅畀觀眾,或者就係佢呢個心態,先可以令佢喺各個範疇都咁有成就,咁得人尊重。

 

撰文:黃蘊姿