【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

修哥準備紅館騷 薛家燕強勢回歸《流行經典50年》

發佈時間: 2019/12/20

胡楓(修哥)前晚最後一次主持《流行經典50年》,之後便要準備紅館個唱,並由薛家燕強勢回歸擔任主持。前晚家燕姐向修哥送上鮮花致謝,修哥則回贈一吻,歡迎她歸位。

胡楓前晚邀得老友曾江及Joe Junior上節目,而薛家燕與修哥一同受訪時,家燕姐表示自己半年前要舉行巡迴演出,所以誠邀修哥出任主持;明年輪到修哥舉行演唱會,所以她回歸擔任主持。她說:「我希望畀新人多啲機會,為樂壇帶嚟凝聚,我哋嘅好朋友黎小田都有呢個意願,我哋要秉承佢嘅意願,努力支持落去。」

修哥暫定於明年五月尾舉行兩場紅館騷,家燕姐大讚修哥屆時以88歲高齡再踏足紅館,可說是個紀錄,她更向修哥自薦做嘉賓:「有無需要幫手?我哋可以一齊跳十字步。」問修哥會否邀請一眾契仔契女任嘉賓,他笑說:「呢啲交畀主辦單位負責,我淨係專心做好個騷。」

譚嘉儀唔急拍拖

同樣有份任主持的歌手譚嘉儀,得悉家燕姐回歸十分驚喜:「我好期待同家燕姐呢個新嘅主持組合,我都識跳十字步,之前試過喺節目上黐住粒墨扮佢,所以大家會叫我嘉儀媽媽。」聖誕將至,單身的譚嘉儀希望在工作中度過:「我又無追求者,lonely咗好多年,自己一個人都可以好開心,聖誕就陪屋企人。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明

編輯:李潔盈