【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老公出錢支持 寶珮如逆市開美甲店

發佈時間: 2019/12/20

寶珮如(Baby)昨日以老闆娘身份,到尖沙咀出席美甲店開幕,獲好友楊玉梅、袁潔儀及林建明到場支持。Baby獲老公出錢投資美甲店,她幸福表示獲老公支持,更希望將來建立美容王國。

寶珮如今次斥資五位數字,與友人合資美甲店,她笑說︰「今次開舖好倉卒同冒險,不過我拍檔做美甲好多年,所以我先加入,大家可以一齊扮靚,我又想學整甲,希望將來幫人修甲。」楊玉梅大爆Baby獲老公出錢投資做老闆娘,又收到老公送鑽戒賀生日,Baby幸福說︰「我同老公講我老,想有自己嘅生意,佢叫我唔好三分鐘熱度,所以喺屋企掛住『堅持』兩個字。雖然香港市道麻麻,但我有信心,希望向鄭明明呢個美容王國出發,目標係上市。」

楊玉梅想影寫真

Baby感激好姊妹楊玉梅只收一封利市,便為美甲店任代言人,楊玉梅聞言講笑說︰「你仲未畀利市我呀!不過我哋講心唔講金,我為咗好朋友犧牲色相,明明無身材都露少少。」她笑言看到羅霖和溫碧霞影寫真集十分漂亮,所以想約Baby齊齊影寫真留倩影。

撰文、編輯︰李潔盈

美術︰顏玉玲

攝影︰林良明