【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黄夏蕙結婚周年分享驅狐之道 孖葫蘆癲倒眾生終覓真愛賽車之父

發佈時間: 2019/12/20

現年八十九歲嘅黄夏蕙中學畢業後,年僅16歲就進入咗影視圈,憑住佢姣好嘅樣貌同有「孖葫蘆」之稱嘅出眾身材,吸引到唔少狂蜂浪蝶,黄夏蕙指當年有警長為佢爭風呷醋,而追佢嘅明星同富商為數都唔少。

{{hket:inline-image name="0b3d1620-.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林蛟與黄夏蕙(網上圖片)

正值十八芳華嘅黃夏蕙同當時嘅一線小生林蛟一見鍾情,迅速墜入愛河,不過最後二人未能修成正果。黃夏蕙19歲時,得到當時嘅名門律師胡百全力追,胡百全年長過黃夏蕙23歲,仲要已婚,不過佢對黄夏蕙非常貼心,照顧到無微不至。胡百全唔可以娶黄夏蕙過門,但都為佢舉辦咗一場冇法律效力但聲勢浩大嘅婚禮,黄夏蕙喺冇名分下亦為胡百全生下4子2女。一直默默等待,可惜黄夏蕙等到胡百全過身一日都冇得到名分。

{{hket:inline-image name="75253021_3255165774525990_7821472742682656768_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黄夏蕙Facebook)

但上天冇待薄黄夏蕙,最終佢都遇到佢嘅真愛—賽車名將潘炳烈。眨下眼黄夏蕙同潘炳烈已經結婚36年,日前黄夏蕙喺自己社交網發帖文曬恩愛:

「今日係我同潘生36年結婚周年紀念,長久的愛情,不在乎熱戀激情,只在乎互相的忍讓,當度過愛情蜜月期後,往往愛已成了一個習慣,便需要互相忍讓,才可一起生活直到白頭。有時有個自欺欺人的想法,假如知道對方有第三者出現,應如何處理?我的答案就是扮作不知,然後用愛去感化對方,令對方回頭,這才是愛的真蹄(諦)。」

{{hket:inline-image name="79743815_3396671980375368_5554209358809661440_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(黄夏蕙Facebook)

平時最討厭面對媒體嘅潘炳烈會拖住黄夏蕙,陪佢喺鏡頭前擺甫士,而黄夏蕙亦甘心做一個小女人,潘炳烈雖然會當眾罵黄夏蕙「死蠢」等,但黄夏蕙就會覺得自己唔及老公聰明,真係一物治一物。黄夏蕙認為做女人切忌管男人,愈管走得愈快,男人的心理是家花不及野花香,老公高大有型又威水,女人見到自然被吸引,遇到「野花」時迫佢選擇只會走得更快,反而放任佢滿足咗好奇心,男人就會明白誰是真愛。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR5805096.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

原來黄夏蕙同潘炳烈曾經因為第3者分開七年,最終潘炳烈覺得都係黄夏蕙最好,仲同佢正式註冊結婚。黄夏蕙同潘炳烈嘅前妻同子女同相處得好好,好似一家人一樣,黄夏蕙係有佢嘅一套相處哲學。

 

撰文: 黃蘊姿