【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【同居半年試婚】馮盈盈與醫生男友4年情玩完 挑戰「寶寶」底線分手有跡可尋?

發佈時間: 2019/12/30

馮盈盈今日(30日)喺社交網宣布同醫生男友鍾文浩(Martin)分手,指二人已結束4年情,但再見亦是朋友:「從2015年開始,這4年間我們互相勉勵、互相扶持,一起經歷許多高高低低,見證了對方不同階段。在往後日子,即使我倆再不是情侶,我們仍然會支持對方,也互相祝福各自的將來。」圈中好友戴祖儀、陳煒、江嘉敏及陳詩欣等亦留言安慰。

{{hket:inline-image name="1.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(馮盈盈IG)

今年6月馮盈盈同Martin高調表示開始過同居生活試婚,盈盈指首期佢有份畀,但業主名一欄就冇份。盈盈話雙方都有分擔支出,男友負責供樓,佢就負責水電煤同日常生活開支,連食飯都係佢出。

{{hket:inline-image name="Wh.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

2人經常放閃。(馮盈盈IG)

盈盈曾大爆二人同居冇耐已衝突多多:「因為我個人比較有生活品味,會分開用水杯、酒杯、咖啡杯、香檳杯,所以屋企2個人有成20隻杯,但佢乜都淨係用一隻杯,所以都好多分歧,佢仲話我自私、唔上進,鬧得好狠!」

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR6188185.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

馮盈盈每次出席公司大型活動都非常「尊重」,盛裝性感搏到盡,盈盈亦曾多次提到男友接受唔到佢演藝事業上嘅新嘗試,好似馮盈盈於劇集《解決師》中與張頴康一場超激浴室親熱戲,盈盈當時同男友「寶寶」一齊睇、一齊嚇到尖叫。

{{hket:inline-image name="bkn-20191014000210956-1014_00862_001_07b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《解決師》截圖)

盈盈又指男友反應超大:「雖然有同佢講過,但始終睇嘅又唔同,我都有盡力安撫佢,佢都失晒魂,唔知係咪心靈受創傷,惟有當係一個似我嘅人,之後佢去咗打機平伏。事後寶寶都有問我,話原來做幕前咁好,可以同異性有呢啲對手戲,咁佢可唔可以做,我話唔得,我就有賺啫!其他人要貼錢同佢拍。」佢當時話要做一個月絕世溫柔好女友,對男友有求必應當補償,仲話嗰場戲會係佢嘅性感極限。

{{hket:inline-image name="bkn-20191014000210956-1014_00862_001_04b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(《解決師》截圖)

雖然話會做一個月「溫柔好女友」,但盈盈喺節目《後生仔傾吓偈》中都曾大爆自己脾氣超大,尤其入咗娛樂圈之後壓力大、唔適應,幾乎每日一「發」,令男友「寶寶」吃不消。盈盈話雖然每次發脾氣「寶寶」當下都會氹佢,但第二日都會同佢講佢要改吓,唔可以成日為雞毛蒜皮嘅小事發嬲。

 

撰文:黃蘊姿