【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

結束4年情 馮盈盈爆喊︰相處容易同住難

發佈時間: 2019/12/31

馮盈盈與醫生男友鍾文浩(Martin)拍拖四年本應非常甜蜜,兩人早前更一齊買樓共賦同居,不過盈盈昨日早上突然在社交網發表分手宣言。消息更指盈盈與張頴康在《解決師》的濕身激咀戲成為分手導火綫。

昨午,盈盈現身電視城參與新劇《逆天奇案》拜神儀式,並首度開腔談及分手內情,她表示跟男友經過和平及理性處理,分手絕不涉及第三者,兩人已搬離愛巢及做回朋友。盈盈表示︰「呢個決定都經過深思熟慮,既然決定咗亦無謂一直隱瞞,順理成章話畀大家知,分咗手都一段時間,係今個月嘅事。」

至於分手原因,盈盈大方透露︰「可能相處容易,同住難。同居之後,發現最舒服都係做番朋友,但無話再見不是朋友。」至於兩人同居的單位是由盈盈付首期,她表示單位會有方案公平處理,但暫時不會賣樓。期間,盈盈提到跟Martin拍拖的日子,一同經歷和成長,兩人互相祝福,不會為分手感到遺憾,說時一度爆喊。對於盛傳分手是與張頴康的激情戲有關,盈盈否認︰「同工作上唔太大關係,佢一直都好支持我。」

至於同場的張頴康得知盈盈甩拖感到傷心,他表示︰「個女仔上緊位都肯講畀人聽有男朋友,所以好想佢哋好。(同你拍激情戲導致分手?)我想同佢男友講,我同盈盈都好唔想拍呢場戲,但大家都係演員,盈盈亦都好保護男友。」

撰文︰倪小珊

攝影︰林良明