【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【怪獸家長】詐病睇醫生遭媽媽喝斥嘥錢 女童吐心酸原因母不為所動

發佈時間: 2019/12/31

「每日暫停十分鐘,聽聽少年心底夢」,相信這句宣傳片口號不少家長都耳熟能詳,一名診所護士日前卻遇上一對母女,其中母親看似不情願地帶女兒前來看病,過程中女兒都十分沉默,只說自己「唔舒服」而已。最後,女兒坦承自己詐病,並說出希望媽媽陪她的心聲,換來的卻是其母一句:「你搞到我白白要畀錢!」

母不情願地帶女看病 「唉,又冇幾百蚊」

診所護士「珍寶豬」在其Facebook專頁「診所低能奇觀」發文分享,指某日一對母女登記後坐下等看醫生時,母親詢問道:「做咩無啦啦病㗎?」見女兒沒回應,母親再表示:「你係咪真係好唔舒服呀?尋日都冇事㗎,又會突然咁嘅?」女兒繼續保持沉默,母親嘆氣表示:

「唉,又冇幾百蚊,今個月你老竇都唔知搞唔搞得掂!」

「珍寶豬」表示,母親說完後未有出聲,繼續低頭看電話。到入房見醫生時,女兒面對所有提問仍十分沉默,只說出「唔舒服」3個字,醫生只好為她開藥了事。至等候取藥時,女兒突然詢問:

「如果我冇唔舒服嘅話,你係咪就去返工啦?」

女兒坦承扮病 吐心聲想媽媽陪伴

母親聽後,邊望電話邊稱:「梗係啦,要搵食㗎嘛,唔係點養你呀?今日咁樣又冇幾百啦!」女兒再度詢問,如果她不吃藥的話,母親可否不要上班。就在母親堅持要她食藥「嗱嗱聲清咗啲菌」時,女兒終忍不住說出真話,坦承自己沒有不適。

母親聽後放低手上電話,生氣地問:「你冇唔舒服?咁你又叫婆婆打電話畀我叫我同你嚟睇醫生?我返緊工都要走返嚟同你睇醫生呀?」對此,女兒心酸地解釋:

「我同學話佢唔舒服,佢媽咪陪咗佢一日……」

母得知真相後極生氣 網民籲多陪伴「且行且珍惜」

女兒的解釋令母親更加生氣,她甚至向「珍寶豬」要求取消剛才的「交易」,稱「你寫返張假紙畀我交返學校就得啦」,「珍寶豬」只好無奈地稱:「如果你唔要藥嘅話都仲可以嘅,因為佢都睇咗醫生,冇得就咁取消㗎啦,而且你仲要病假紙……」最終,母親怒斥女兒「你睇吓你,你搞到我白白要畀錢啦吓」後,兩人便無言以對。

對此,不少網民紛留言表示心酸,「成長永遠比賺錢重要」、「希望小女孩能夠有一天快樂起來」、「如果連返少一日工陪個女(不論理由)都會令到家計困難,咁唔該唔好生,真心」、「生仔要考牌真係要實行」。另有網民稱:「對子女嘅陪伴真係唔可以少,一眨眼佢哋就長大㗎喇,到時掉返轉係做父母嘅想佢哋陪伴多啲都唔理你!到之後後悔,都已經錯過晒佢哋嘅成長,且行且珍惜!」

專家:父母應抽空親身陪伴子女

中大香港亞太研究所「青年研究中心」教授李賴俊卿早前曾指出,據中大一項調查發現,每3名子女便有約1人認為父親難以溝通;每4人有1人感到難與母親溝通,故希望父母細心聆聽,抽空親身陪伴子女。她又稱,以往有情緒較差的學生會透過進食零食應付壓力,日後或因而出現飲食失調問題。

 

撰文:李凱晴