【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

回蘇州鄉下 朱晨麗狂擦大閘蟹食到嘔

發佈時間: 2020/01/07

朱晨麗(朱朱)早前趁放假回家鄉蘇州探親,更帶父母欣賞好友楊千嬅在當地舉行的演唱會。適逢大閘蟹季節,朱朱趁機吃個痛快,結果食得太多嘔凸!

朱晨麗這次回鄉之行逗留了三日,主要陪伴家人:「我有探埋婆婆,成個假期都好溫暖,無論天氣幾凍,我都覺得暖笠笠。」蘇州盛產大閘蟹,朱朱趁機大快朵頤︰「可能好耐無食過,我竟然控制唔到自己,一下子食得太多頂住個胃,最後嘔晒出嚟,下次我會節制啲㗎喇。不過就算食到嘔都好開心,事關大閘蟹係我童年嘅回憶。」

與楊千嬅姊妹情升溫

另外,朱朱與楊千嬅因合作拍《多功能老婆》成為好姊妹,雖然劇集播完,但她們的「姐妹情」繼續升溫,朱朱更前往欣賞千嬅在蘇州舉行的個唱。朱朱表示︰「我係蘇州人,梗係要盡『地主之誼』,況且上次睇完佢嘅上海個唱,覺得唔夠喉嘛。千嬅嘅蘇州個唱咁啱係冬至,我帶埋父母去睇。台下觀眾嘅反應特別好,千嬅好似萬人迷咁,佢全場都好感性,不停流眼淚答謝粉絲,我覺得佢絕對係一位好值得學習嘅藝人。」

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏